درخواست چمران از مردم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و بیست و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به فراخوان و دعوت عمومی برای تشییع پیکر آتش‌نشانان قهرمان پلاسکو اظهار داشت: روز پنجشنبه هفتم بهمن‌ ماه از 8 صبح شهیدان آتش‌نشان پلاسکو از مقابل دانشگاه تهران تشییع خواهند شد.

 

وی افزود: از مردم درخواست دارم تا در این برنامه عظیم شرکت کنند تا بتوانیم نهایت صمیمیت و قدرشناسی خود را از شهدای آتش‌نشان نشان دهیم.

 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران به چهارشنبه 6 بهمن ماه که سالروز حماسه شهر آمل در سال 60 است، تصریح کرد: در این روز یک حمله ضد انقلابی از طرف برخی از گروه‌ها به این شهر انجام شد که مردم توانستند با تلاش‌های خود آن‌ها را از شهر بیرون کنند و از آن زمان تاکنون این شهر به نام هزارسنگر نامیده شد.

 

چمران به روز 7 بهمن ماه که سالروز تحسن روحانیون در مسجد دانشگاه تهران به دلیل جلوگیری از ورود امام خمینی(ره) به ایران بود اشاره کرد و گفت: این روحانیون تا 12 بهمن ماه در این دانشگاه تحسن کردند تا امام به کشور بازگردد.

 

وی با بیان اینکه ششم بهمن ماه روز جهانی گمرک است، افزود: مهمترین مسائل اقتصادی کشور در گمرک انجام می‌شود، به همین دلیل امیدواریم که مسئولان در بحث جلوگیری از قاچاق بتوانند موفق عمل کنند.