لزوم توجه بیشتر وزارت بهداشت به تجهیز بیمارستان فیروز آبادی

الهه راستگو عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در سیصدو  بیست و پنجمین جلسه شورا ضمن گرامیداشت دهه فجر و پس از ارائه گزارش دبیر دبیران شورایاری منطقه 20 به بازدید  میدانی خود از این منطقه و بیان مشکلات شهروندان آن پرداخت و اظهارداشت: رفع مشاغل مزاحم در محله صفاییه و ضرورت ایجاد سرای محله در اقدسیه موضوعی است که توجه به آن باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

وی کمبود تجهیزات و امکانات بهداشتی درمانی بیمارستان فیروز آبادی را یادآور شد و افزود: باتوجه به جمعیت این محدوده که بیش از هرچیز مرتبط با ورود مهاجرین بوده وزارت بهداشت باید با رسیدگی به وضعیت این بیمارستان مشکلات مرتبط با حوزه درمان شهروندان را به حداقل ممکن کاهش دهد.

 رییس ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمانهای مردم نهاد شهر تهران در ادامه به بافت فرسوده محله نفر آباد اشاره کرد وگفت: این موضوع امروز مسائل فراوانی را برای مردم ایجاد کرده که باتوجه به آثار و تبعات پس از فروریزش هر بافت فرسوده نوسازی این بخش باید هرچه سریع تر در دستور کارقرارگیرد.

راستگو با تاکید براینکه کاهش فاصله طبقاتی با تخصیص اعتبار و منابع بیشتر به مناطق جنوبی امروز یک ضرورت است اظهارداشت: کم توجهی به توزیع عادلانه منابع و بودجه به همه مناطق یکی از مواردی است که همواره در جلسات شورا  مورد تاکید و تذکر بنده قراگرفته که یکی از آنها منطقه20  است.

وی  در پایان توجه به منطقه 20 در زمان ارائه بودجه را ضرورت دانست.