ارائه خدمات رایگان پزشکی به مناسبت دهه فجر

حمید چوبینه در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، با اشاره به فراهم شدن شرایطی برای ارائه خدمات ارزانتر در حوزه سلامت به مناسبت ایام دهه فجر اظهار داشت: مجتمع دارویی هلال ایران تا روز 22 بهمن خدمات پزشکی خود را با 25 درصد تخفیف به مردم ارائه می‌کند.

مدیر عامل مجتمع دارویی هلال ایران ادامه داد: همچنین معاینات در حوزه‌های پوست و مو زیبایی، مشاوره، خدمات بینایی سنجی، قلب و اورولوژی و درمانگاه تخصصی نیز ارائه می‌شود.

چوبینه با اشاره به اینکه این مجتمع دارویی و درمانی زیر مجموعه جمعیت هلال احمر ایران به عنوان یک نهاد مردمی و عام المنفعه به حساب می‌آید، اظهار داشت: بر اساس اهداف هلال احمر که تسکین آلام بشری است این خدمات با 25 درصد تخفیف به مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد که این مهم در جهت خدمت‌رسانی هر چه بیشتر مجتمع هلال ایران به مردم صورت می‌پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: مجتمع دارویی هلال ایران از ساعت 7:30 دقیقه صبح تا ساعت 17 و حتی تا ساعت 19 به آدرس خیابان تهرانپارس - خیابان جشنواره - بعد از چهارراه سید الشهدا در خدمت مراجعه کنندگان است و افراد برای اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند با شماره 77336006 تماس حاصل کنند.