پیش بینی سهم ۱۲ درصدی اشتغال از آی. سی. تی

علی ربیعی در مراسم افتتاح پروژه‌های رایتل با گرامیداشت ایام مبارک فجر افزود: در دولت یازدهم به دنبال این هستیم که وجه اقتصادی را در کنار وجه انقلابی پیگیری کنیم.

وزیر تعاون با بیان اینکه امروز بدون شک حوزه «آی. سی. تی» همه چیز ما را به طور شگرفی تحت تاثیر قرار داده است، ادامه داد: رابطه دولت با مردم و زندگی روزمره مردم هم متاثر از ای. سی. تی است و نمی‌توانیم آن را از نظر دور کنیم. برای سال آینده سهم ۱۲ درصدی اشتغال از آی. سی. تی را پیش بینی کردیم و امیدواریم با کمک وزارت ارتباطات به ۲۰ درصد برسد.

وی افزود: امروز فعالیت آژانس‌های الکترونیک جامعه را متاثر کرده است و اپلیکیشن‌هایی مختلف هم این امکانات را دارند بنابراین باید بر تکنولوژی مسلط شویم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه می‌توانیم استفاده اخلاقی از تکنولوژی را رویج کنیم گفت: همیشه به حوزه آی. سی. تی به چشم آسیب نگاه کرده ایم، هرچند غلط نیست اما حوزه‌ای است که ثروت و اشتغال در آن نهفته است و می توان اخلاقی کردن جامعه را از آن طریق مدنظر داشت. باید بیش از این به فرصت‌های حوزه آی . سی. تی بپردازیم.

ربیعی در پایان گفت: خوشحالم که شرکت‌های تامین اجتماعی بتوانند بیشتر به مردم خدمت کنند، این شرکت ها متعلق به بازنشسته‌ها هستند و هرچقدر بیشتر رشد کنند به رشد زندگی مردم پایین دست کمک کرده‌اند.