با این کارها از آهنربا هم جذاب‌تر می‌شوید!

برای به وجود آوردن انگیزه‌های مثبت در ایجاد آشنایی و ارتباط بین دو نفر که حتی همدیگر را نمی شناسند، باید از تکنیک های روانشناسی مختلف از جمله زبان بدن استفاده کرد.

اگر تمایل دارید با اطرافیان به راحتی آشنا شوید و سر صحبت را باز کنید، باید در وهله اول به خودتان توجه کنید، داشتن ظاهر تمیز و آراسته، استفاده از عطر ملایم و خوشبو، اهمیت دادن به تمیزی کفش ها، مسواک زدن دندان ها، آراستگی موها و نشستن یا راه رفتن با قامت استوار و کشیده و نه به حالت قوز کرده همگی در ایجاد جذابیت در شما و تمایل دیگران برای برقراری ارتباط با شما موثر است.

زبان بدن یکی از اصلی‌ترین عوامل موفقیت افراد است و بسیاری از شخصیت های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و هنری در دنیا موفقیت خود را مدیون استفاده صحیح از زبان بدن و برخورد با سایر افراد می دانند.

نشستن به صورت دست به سینه یا گذاشتن دستها روی پا، گذاشتن دستها داخل جیب، قوز کردن و اخمو بودن باعث ایجاد واکنش منفی در دیگران نسبت به شما می شود.

برای ایجاد آشنایی و ارتباط با دیگران لازم است آرام و راحت باشید. آزاد گذاشتن دستها و آرام نشستن یا ایستادن به صورت دوستانه همگی می تواند در ایجاد یک ارتباط موثر مفید باشد.

چهره درهم و اخمو، افسرده و ناراحت بودن، چشم غره رفتن، بی توجهی و نگاه های تهدید آمیز یا پر از کنایه همگی سد دفاعی مقابل ارتباط با دیگران محسوب می‌شوند.

همیشه وقت و زمان برای فکر کردن به ناراحتی ها و مشکلات وجود دارد اما زمانی که می خواهید بادیگران آشنا شوید باید بتوانید بر احساسات خود کنترل داشته باشید و شخصیت شاد و دوست داشتنی داشته باشید تا دیگران به شما علاقه مند شوند و به آشنایی با شما تمایل پیدا کنند.

یکی از مواردی که می تواند باعث ایجاد ارتباط و آشنایی بین شما و دیگران شود حضور دوستان است، معمولاً آشنایی در محیط های اجتماعی راحت تر شکل می گیرد، اگر فردی خجالتی هستید حضور دوستانتان می تواند برای شما یک پشتیبان خوب برای ایجاد آشنایی با دیگران شود اما این حضور دوستان نباید همیشگی باشد؛ زیرا می تواند باعث افت اعتماد به نفس شما شود.

همیشه باید برای رشد اعتماد به نفس خود بکوشید تا بتوانید در زندگی به موفقیت دست پیدا کنید.

لبخند یکی دیگر از عواملی است که برگ برنده برای ایجاد آشنایی و ارتباط با دیگران به شمار می‌آید. لبخند زدن باعث ایجاد انرژی مثبت در دیگران شده و در آنان احساس آرامش و اطمینان ایجاد می‌کند.

صحبت کردن با دوستان و دیگران و نیز خنده‌رو بودن از عواملی است که می تواند در ایجاد آشنایی و ارتباط بین افراد مختلف بسیار موثر باشد.

وقتی شما در جمع شخصیت شاد و شوخی دارید، دیگران احساس می کنند که شما روحیه اجتماعی و شادی دارید.