پیام تبریک به کشتی به جای حل مشکل زندگی در اهواز

گروه اجتماعی- مساله خوزستان مساله کوچکی در کشور نیست، تا جایی که شرایط اولیه زندگی برای این مردم خونگرم سخت شده و روزی نیست خبر از قطعی آب و برق آن هم با گرد و خاک عجیب همراه نباشد.

به گزارش افکارنیوز، دولتی اما آنچنان که باید و شاید در پی حل مشکل خوزستانی ها نبوده و با نگاهی به رفتارهای مسوولان این بخش مانند خانم ابتکار که در روزهای سخت مردم خوزستان برای نان پختن به استان دیگری رفته بود و یا استاندار که مردمش را تنها گذاشته و به اروپا سفر کرده بود.

در این میان اما مردم چشم انتظار حضور رییس جمهورشان بودند اما در کمال ناباوری حسن روحانی به جای حل مشکل مردم جنوب کشور به کویت رفت و در آنجا به دیدارهای دیپلماتیک پرداخت.

از سوی دیگر اتفاقی خوش آیند در کرمانشاه رخ داد و پیروزی تیم ملی کشتی کشورمان بر آمریکا گاپ قهرمانی را برای کشور به ارمغان آورد که موجب غرور هر ایرانی شد.

لحظاتی پس از این قهرمانی رییس جمهور سریعا پیام تبریکی صادر کرد که جای تقدیر دارد که به کشتی و ورزش بها و ارزش می دهند اما متاسفانه آقای روحانی مشکلات خوزستان به اندازه کشتی برای او اهمیتی نداشته زیرا هیچ پیام همدردب نه تنها صادر نکرده که پیگیری از مسوولان برای حل مشکل خوزستان دیده نمی شود.

آقای روحانی کاش مسائل کشور را همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند اصلی و فرعی می کردند، الان مساله اصلی حفظ جان هم میهنان کشور است نه پیام تبریک برای کشتی گیران.

هر چند تبریک گفتن کاری خوب است اما چه خوب تر اگر رییس جمهور در خوزستان حاضر میشد و مشکلات زیستی مردمی که سالها سختی و رنج را در دوران های سخت انقلاب به ویژه جنگ تحمیلی  کردند رسیدگی می کرد تا جان بسیاری از مردم نجات پیدا کند.