مکانیزه کردن پل هوایی عابر پیاده مقابل ایستگاه مترو میرداماد/ روشنایی معابر و بوستان ها

به گزارش افکارنیوز، محسن پیرهادی در رابطه با وضعیت محله داوودیه واقع در منطقه 3 با تأکید بر رفع مشکلات شهروندان در این محله، اظهار کرد: موارد مختلفی در حوزه های سلامت، فرهنگی و اجتماعی، عمران و حمل و نقل مطرح شده است که قابل بررسی است.

وی تصریح کرد: در حوزه خدمات شهری و به ویژه بوستان ها، نظارت مستمر بر نحوه آبیاری، مراقبت، هرس کردن و قطع درختان خشک شده در سطح محله داوودیه بیان شده است که در دستور کار قرار دارد.

پیرهادی با اشاره به ضعف محله در امر روشنایی معابر و و بوستان ها، خاطر نشان کرد: در این زمینه پیگیری لازم به منظور تأمین روشنایی معابر عمومی و تسریع در تعویض و تعمیر چراغ های معیوب معابر با شرکت برق صورت گرفته است.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: شورایاری محله پیشنهاداتی را در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک اشاره داشته اند که این پیشنهادها عبارتند از مکانیزه کردن پل هوایی عابر پیاده مقابل ایستگاه مترو میرداماد ولکه گیری و ترمیم روکش آسفالت معابر سطح محله.

عضوهیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به کاهش بار ترافیکی در سطح محله، بیان کرد: در این زمینه باید تدابیر لازم از سوی معاونت مربوطه در سطح محله انجام شود.

پیرهادی افزود: احداث پارکینگ عمومی در سطح محله با مشارکت بخش خصوصی درخواست دیگری از سوی اهالی محل و شورایاری بوده که این موضوع در دست بررسی است.

وی در ادامه با تأکید بر افزایش برنامه های فرهنگی و اجتماعی در محله داوودیه، گفت: برای این موضوع باید زیر ساخت های لازم فراهم شود و بر همین اساس امکان احداث مجموعه ورزشی چندمنظوره در سطح محله در دستور کار قرار دارد.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به بررسی موضوعات مطرح شده از سوی اهالی محل در کمیته ها و کمیسیون های شورا، بیان کرد: امیدوارم جهت احداث مجموعه ورزشی چندمنظوره وهمچنین ترمیم روکش آسفالت معابر سطح محله اعتبارات لازم پیش بینی شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: اهالی محل درخواستی را از نیروی انتظامی مبنی بر گشت انتظامی در کوچه ها و معابر به منظور جلوگیری از سرقت به ویژه کیف قاپی داشته اند که این موضوع به دستگاه مربوطه ارجاع شده است.