احداث سوله ورزشی در داخل بوستان اشرفی اصفهانی/ ساماندهی ترافیکی محدوده مسجد النبی (ص)

به گزارش افکارنیوز، محسن پیرهادی در رابطه با وضعیت محله مرزداران غربی واقع در منطقه 2 با اشاره به پیشنهادات شهروندان و شورایاری در سطح محله، اظهار کرد: موارد مطرح شده در بخش های مختلف در دست پیگیری است.

وی تصریح کرد: شورایاری محله مرزداران درخواستی را در خصوص نظارت مستمر بر حفظ و نگهداری فضای سبز و درختان کهنسال محله به ویژه جلوگیری از قطع اشجار واقع در ضلع غربی بوستان نهج البلاغه و انتهای خیابان پرستو مطرح کرده اند که این موضوع به سازمان پارک ها ارجاع داده شده است.

پیرهادی با تأکید بر بررسی پیشنهادات اهالی محله مرزداران در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک، بیان کرد: امکان احداث دوربرگردان زیرپل حکیم به منظور سهولت تردد ساکنین محدوده مسجد النبی(ص) و دسترسی مناسب تر شهروندان به بوستان نهج ا لبلاغه ، امکان بازگشایی خیابان تربیت به خیابان شهید بیدکی، امکان اصلاح جداول، ترمیم و لکه گیری روکش آسفالت معابر محله به ویژه خیابان نسترن و صدفی در محدوده مسجد النبی(ص) و امکان نصب تابلوهای توقف ممنوع در تقاطع ها و میادین شهرک هما در دستور کار قرار دارد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: اهالی محله مرزداران پیشنهاداتی را در حوزه فرهنگی مطرح کرده اند که از آن جمله می توان به احداث سوله ورزشی در داخل بوستان اشرفی اصفهانی، احداث زمین چمن مصنوعی مزین به نام "آیدین نیکخواه بهرامی"، امکان احداث مسجد (به نام سیدالشهداء) و امکان تجهیز ساختمان سرای محله اشاره کرد که این موارد در دست بررسی است.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: تلاش می شود در روند بررسی بودجه 96 شهرداری تهران اعتبارات لازم برای اجرای طرح های پیشنهادی از سوی اعضاء شورایاری از جمله احداث سوله ورزشی در داخل بوستان اشرفی اصفهانی، احداث دوربرگردان زیرپل حکیم و احداث مسجد در محله مذکور پیش بینی شود.