باغ

 

به گزارش افکار نیوز، سالن برگزاری مراسم جشن عروسی، محلی است که رویایی ترین شب زندگی هر فردی در آن رقم خواهد خورد؛ پس برای انتخاب این مکان خاص و ویژه باید زمان و دقت کافی به خرج داد. شما دست کم باید شش ماه قبل از تاریخ برگزاری مراسم خود، با توجه به روز و فصل مورد نظرتان، تالار پذیرایی یا باغ مناسب را پیدا کرده و سالنی با سیستم گرمایش و سرمایش مناسب را انتخاب کنید.

 

موقعیت مکانی و دسترسی

محل برگزاری مراسم باید سر راست باشد تا دسترسی به آن برای همه ی مهمان ها امکان پذیر باشد. انتخاب مکان های پرت و دور افتاده، پرترافیک و شلوغ، با دسترسی های سخت و صعب العبور باعث ایجاد تنش و کلافگی برای مهمان ها خواهد شد؛ خصوصا خانواده هایی که بچه ی خردسال و یا افراد سالمند دارند.

همچنین اگر در دو مکان مراسم دارید باید آن ها را نزدیک به هم انتخاب کنید تا دچار کمبود وقت نشوید و همچنین در ترافیک نمانید.

 

تست غذا و کیفیت پذیرایی

وقتی می خواهید منوی غذا را انتخاب کنید باید توجه داشته باشید که برای تعداد زیادی از اشخاص که سنین متفاوت و هم چنین ذائقه های گوناگون دارند؛ غذا سفارش دهید. سعی کنید بیش تر از غذاهای مرسوم استفاده کنید. متداول است که بعد از انتخاب تالار و قبل از عقد قرارداد، کیفیت غذا و پذیرایی توسط مشتری تست می شود.

 

وسعت سالن

وسعت سالن مراسم نیز یک امر قابل توجه است که ارتباط مستقیمی با تعداد مهمان ها دارد.اگر تعداد مهمان های شما کم است، سالن بزرگ انتخاب خوبی برای شما نخواهد بود. چرا که مهمان ها پراکنده می شوند و این موضوع مراسم شما را خلوت و سرد جلوه می دهد.

 

 

دو نکته ی مهم

در صورتی که می خواهید مراسم تان را در باغ برگزار کنید؛ قبل از کرایه ی آن به فکر تامین برق مورد نیاز مراسم تان باشید. به عبارتی دیگر مطمئن شوید که برق آن منطقه و یا کنتور باغ تان طوری باشد که بتوانید هم چراغانی کنید هم گروه موسیقی داشته باشید و هم برای کارهای دیگری مثل تصویر برداری و آشپزی و… مشکلی پیش نیاید. ضمنا اگر در آن منطقه احتمال قطع شدن برق وجود دارد حتما به فکر اجاره ی موتور برق باشید.

 

منبع:  سایت تالار (http://www.talar.org