«مهارت‌های زندگی خوابگاهی» به دروس دانشگاهی اضافه شد
 با توجه به این که اکثر مخاطبان و کاربران  مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان، دانشجویان هستند، اقدام به تولید درسی با عنوان «مهارت‌های زندگی خوابگاهی» کرده است.
 
این درس در قالب پنج جلسه با عناوینی همچون حریم شخصی سالم و راه های مواجه با افسردگی و بحران، مهارت‌های ارتباط موثر با هم‌اتاقی، زندگی شاد در خوابگاه، پذیرش دیگران و انطباق‌پذیری با هدف آموزش مهارت‌های مرتبط با زندگی خوابگاهی برای دانشجویان تولید و ارائه شده است.
 
آشنایی دانشجویان با مباحث بیان شده در این درس می تواند تاثیر بسیار خوبی در مواجه با موضوعات به وجود آمده در زندگی خوابگاهی داشته باشد. موضوعاتی که علاوه بر زندگی دانشجویی، در دوران پس از فارغ‌التحصیلی نیز می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.
 
به گزارش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها،مخاطبان می‌توانند به منظور ثبت نام در این درس و آشنایی با مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان به آدرس Ec.nahad.ir  مراجعه کنند.
 
مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان یکی از مراکز تولید محتوای فرهنگی، سیاسی، معرفتی و مهارتی در فضای مجازی است که خدمات رایگان آموزشی را به صورت شبانه روزی و از طریق اینترنت ارائه می‌دهد و تاکنون بیش از ۳۳۰هزار دانشجو و استاد دانشگاه در این سامانه عضو شده‌اند.