علت اصلی بسته ماندن برخی از معابر شهر تهران

اقبال شاکری گفت: در رابطه با بازگشایی معابر و بلوارهایی که برای احداث ایستگاه های مترو بسته شده اند، مذاکراتی را داشته ایم.

وی افزود: بسته شدن معابر و خیابان ها برای مدت زمان طولانی غیر قابل قبول است و باید جلو این اتفاق گرفته شود.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اصلی ترین علت بسته ماندن طولانی مدت بلوارها و خیابان هایی که برای مدتی جهت حفاری های مترو بسته می شوند تصریح کرد: به دلیل عدم هماهنگی های صورت گرفته میان پلیس راهور و مسئولان مترو، گاه شاهد هستیم که یک معبر برای مدت زمان طولانی بسته می ماند و اگر این ناهماهنگی ها کاهش، وضعیت تا حدود زیادی بهبود می یابد.

شاکری ادامه داد: پیش از احداث کارگاه های مترو در معابر و خیابان ها، باید هماهنگی های لازم میان پلیس راهور و مسئولان مترو انجام شود تا در زمان مقرر اقدامات برای بازگشایی ها در دستور کار قرار گیرد.

وی در خصوص وضعیت ترافیکی شهر تهران در روزهای پایانی سال خاطرنشان کرد: هر سال با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، میزان ترددهای شهروندان در سطح شهر نیز افزایش یافته و همین موضوع سبب افزایش ترافیک در شهر می شود.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران تاکید کرد: پلیس راهور با همکاری شهرداری طرح های ترافیکی مختلفی را در آستانه عید نوروز برگزار کرده و امیدوار هستیم این طرح ها باعث کاهش ترافیک در شهر شوند.