ایجاد پارکینگ زیرسطی از خیابان شریعتی تا میدان محسنی/ لزوم توسعه پارکینگ طبقاتی با بسته تشویقی

گروه اجتماعی-  رضا دباغی از انجام مطالعات برای تبدیل زیرزمین خیابان شریعتی تا میدان محسنی به پارکینگ خبر داد و گفت: از شورای شهر درخواست می کنیم بسته های تشویقی برای توسعه پارکینگ های طبقاتی در منطقه 3 در نظر بگیرد.

رضا دباغی شهردار منطقه 3 تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر افکار نیوز با بیان این که منطقه 3 تهران با بیان این که مهم ترین مشکل منطقه گره ها و موضوعات ترافیکی است، اظهار کرد: به واسطه گران بودن زمین امکان ساخت پارکینگ طبقاتی در منطقه 3 بسیار کم است لذا از شورای شهر درخواست می کنیم برای سرمایه گذاران بسته تشویقی را در نظر بگیرند تا انگیزه لازم برای ساخت پارکینگ طبقاتی در منطقه فراهم شود.

وی با اشاره به این که شهرداری منطقه نیز طرح هایی را برای توسعه پارکینگ های طبقاتی در دست بررسی دارد، عنوان کرد: در حال انجام مطالعات لازم هستیم تا زیرزمین خیابان شریعتی تا میدان محسنی تبدیل به پارکینگ شود.

دباغی با بیان این که در حال حاضر تمام مالکان حین ساخت ملزم به تامین پارکینگ هستند، گفت: به هیچ وجه در موضوع کسر پارکینگ کوتاه نخواهیم آمد.

شهردار منطقه 3 در پایان تاکید کرد: تمام پروانه هایی که صادر می شود تا زمانی که پارکینگ آن تامین نباشد مورد تایید واقع نمی شود.لذا موضوع جریمه مطرح نیست که از طریق پرداخت وجه جریمه بتوان کسر پارکینگ را نادیده گرفت.

 

لیلا موسوی نسب