تمهیدات ویژه پلیس راهور پایتخت برای بازی فوتبال سرخ پوشان

سرگرد علی‌اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، درخصوص تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت برای تسهیل در تردد ورزش‌دوستان با توجه به برگزاری بازی فوتبال دو تیم پرسپولیس و پدیده در ورزشگاه آزادی تهران، اظهار داشت: مأموران پلیس راهور فاتب از ساعت 13 امروز در معابر منتهی به ورزشگاه حضور خواهند داشت.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود تعداد زیادی از ورزش دوستان برای تماشای این بازی در ورزشگاه آزادی حضور خواهند یافت، بهتر است شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند چرا که اتوبوسرانی و مترو برای بازی امروز پیش‌بینی لازم را کرده است.

وی با اشاره به این مطلب که محدودیت پارکینگ در اطراف محدوده ورزشگاه وجود دارد از شهروندان درخواست کرد: به توصیه پلیس درخصوص نحوه پارک خودرو عمل کنند.

سرگرد شریفی به موتورسواران اشاره و بیان داشت: این دسته از شهروندان باید طبق قانون و بر اساس ظرفیت موتور خود سرنشین سوار کنند؛ حتماً کلاه ایمنی نیز داشته باشند و با توجه به حجم بالای تردد و عابران پیاده در اطراف ورزشگاه حتما با سرعت مطمئنه به رانندگی بپردازند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ خطاب به عابران پیاده نیز اعلام کرد: حتماً از پیاده‌رو برای تردد استفاده کنند.

این مقام ارشد پلیس راهور در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص ممنوعیت یا محدودیت‌های احتمالی در معابر اطراف ورزشگاه،‌ خاطرنشان کرد: نه ممنوعیت و نه محدودیت داریم؛ فقط پلیس با توقف دوبله و سد معبر که باعث انسداد تردد می‌شود برخورد کرده و خودروهای پارک شده را با جرثقیل جابجا خواهد کرد.

سرگرد شریفی با بیان این مطلب که پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت تا پایان مراسم و روان‌سازی ترافیک در محل حضور دارد از ورزش دوستان درخواست کرد که هیجان خود را کنترل کرده، به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام گذاشته و با رعایت سرعت مطمئنه به رانندگی بپردازند.