افراد رد صلاحیت شده تنها اصولگرایان را شامل نمی شوند

اسماعیل دوستی گفت: پس از رد صلاحیت برخی از چهره های حاضر در شورای چهارم  شهر تهران، شائبه نقش داشتن دسته بندی‌های سیاسی در رد برخی اسامی مطرح شد.

وی افزود: نباید به این حاشیه ها توجه شود و بهتر است اعضا کار تشخیص را به مسئولان بسپارند.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه " افراد رد صلاحیت شده تنها اصولگرایان را شامل نمی شوند" تصریح کرد: در بین لیست اعلامی، چهره های اصلاح طلب نیز دیده می‌شود و این‌طور نیست که تنها اصولگرایان رد صلاحیت شده باشند.

دوستی با اشاره به فراهم شدن شرایط به منظور اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده اظهارکرد: داوطلبان رد صلاحیت شده نیز این امکان را دارند که اعتراض خود را اعلام کنند و این اعتراض در هیئت‌نظارت استان تهران بررسی خواهد شد.

وی ادامه داد: اعتراض اعضا در مرحله بعد به دقت بررسی شده و اگر فردی بدون دلایل کافی از حضور در شورا منع شده باشد به مشکل آن رسیدگی خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در خصوص اقدامات صورت گرفته در شورای چهارم شهر تهران خاطرنشان کرد: بدون شک تمام اعضایی که اکنون به عنوان افراد رد صلاحیت شده نامشان دیده می شود همه اقدامات تاثیرگذاری را در شورای شهر تهران داشته اند و امیدوار هستم در صورتی که مشکل خاصی نداشته باشند این نفرات نیز بتوانند به شورا باز گردند.