آرزو می کنیم هیچ شورایی به سرنوشت شورای اول دچار نشود/ لیست انتخابات امسال رقابتی است

گروه اجتماعی- اقبال شاکری رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با افکار نیوز با اشاره به ثبت نام حدود 3 هزار نفر به عنوان داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: تاثیر ارایه خدمات شهری خود را در زندگی شهروندان نشان داده و به همین دلیل در سطح محلات شاهد حساسیت و توجه به انتخابت شورای شهر نسبت به سال های گذشته هستیم.

وی با اشاره به این که لیست های اصلی در این انتخابات رقابتی خواهد بود، اظهار کرد: بدون شک سطح رقابت در انتخابات امسال شورای شهر پایتخت،بسیار نزدیک تر خواهد بود.

شاکری با اشاره به این که این انتخابات به شدت تحت تاثیر انتخابات ریاست جمهوری قرار دارد، عنوان کرد: امیدواریم افرادی که انتخاب می شوند و به صحن شورا می آیند با هدف خدمت گذاری به مردم و نه پیشبرد منافع سیاسی وارد این عرصه شوند. 

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این که مطامع سیاسی به خدمت گذاری به مردم ضربه می زند، خاطرنشان کرد: شورای شهر در تهران سابقه تلخی از دور اول خود دارد. آروز می کنیم هیچ شورایی به سرنوشت شورای اول دچار نشود.

وی ادامه داد: در شورای چهارم تلاش کردیم ذائقه خدمت رسانی ملاک بحث و گفت و گوها قرار بگیرد. بدون شک مردم با انتخاب خود تاثیر زیادی در حضور افراد خدمت رسان و ادامه روند شورای چهارم دارند.

لیلا موسوی نسب