تبلیغات دشمن در فضای مجازی با اهداف خاص صورت می‌گیرد

 حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر در  نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت با اشاره به استقبال زائران از روند ثبت‌نام اظهار کرد: با افزایش تعداد ثبت نام کنندگان ظرفیت اعزام امسال در روزهای آینده تکمیل خواهد شد و دیگرامکان ثبت نام جدید وجود ندارد.

وی ادامه داد: بنابراین ودیعه گذارانی که اولویت شان اعلام شده و علاقمند به تشرف هستند سریعترنسبت به تکمیل مدارک و ثبت‌نام در بانکها اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با تاکید براینکه نحوه ثبت‌نام در کاروانهای حج نیز به‌زودی اعلام می‌شود برلزوم اطلاع رسانی گسترده تردرخصوص حج 96 تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر ادامه داد: علیرغم تبلیغات منفی دشمنان در فضاهای مجازی که با اهدافی خاص صورت می‌گیرد مردم در ثبت‌نام گسترده خود نشان دادند که اینگونه جو سازیها در آنان بی تاثیر است و اکثریت جامعه از بازشدن مسیر حج رضایت دارند.

وی از تلاشهای مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تشکر و ابراز امیدواری کرد که در حج پیش رو زائرانی که از استان تهران به حج مشرف می‌شوند با سهولت بیشتری روبرو شوند.

در ادامه این جلسه نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت سفر اخیر خود به عراق را که به‌منظور شرکت در نشست دومین اجلاس مسئولان اعتاب مقدسه جهان اسلام در کربلا انجام شد مثبت ارزیابی کرد و با بیان محورهای مهم منشور حقوق زائر که به تصویب شرکت کنندگان دراین اجلاس رسید، اظهار کرد: شرایط خوبی برای توسعه همکاریهای مشترک میان اعتاب مقدسه فراهم شده است و درمسیر خدمات رسانی بیشتر و بهتر به زائران نیز گام مهمی در آینده صورت خواهد گرفت.

گفتنی است نشست هم اندیشی اعتاب مقدسه جهان اسلام با هدف بررسی منشور حقوق زائر از روز چهارشنبه گذشته درکربلای معلی آغاز و سه روز ادامه داشت.

نماینده ولی فقیه در سفر به عراق از نزدیک نحوه خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات و مسایل و مشکلات زائران را بررسی و پس از طرح در جلسه شورا تصمیمهایی اتخاذ شد.