موردی از ابتلا به تب کنگو در پایتخت نداریم

سید حسین هاشمی در حاشیه دومین جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران اظهارداشت: بودجه اعتبارات ملی استان تهران 1800 میلیارد تومان، بودجه استانی 247 میلیارد تومان، بودجه تملک دارایی 335 میلیارد تومان به تصویب رسیده است.

وی افزود: در مجموع بودجه عمرانی و هزینه‌اس استان تهران در سال 96 مبلغ 3400 میلیارد تومان برآورد شده است.

استاندار تهران درباره اجرای طرح هادی در روستاهای استان اظهارداشت: ساماندهی مرتضی‌گرد آغاز شده است و در غالب طرح هادی روستاهای اسکاره و امامزاده داوود نیز ساماندهی خواهند شد.

وی درباره نتیجه نهایی پنجمین انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان تهران نیز اظهارداشت: هیأت اجرایی و هیأت نظارت بر انتخابات تفاهم‌های لازم را داشته‌اند و اگر اعتراض و یا شکایتی نیز باشد مورد بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران توسط هیأت نظارت و اجرایی تائید شده است و اگر شکایتی نیز وجود دارد باید از طریق هیأت نظارت مرکزی مورد بررسی قرار بگیرد.

استاندار تهران افزود: مابقی شهرستان‌های استان تهران نیز نتایج انتخابات آن اعلام می‌شود و در چند نقطه‌ای که خرید رأی گزارش شده بود بنده دستور دادم دقیقاً بررسی شود و مّر قانون انجام شود.

هاشمی در پاسخ به پرسشی مبنی بر ابتلا شهروندان تهرانی به تب کریمه کنگو نیز اظهارداشت: در استان تهران گزارشی مبنی بر ابتلا به این بیماری گزارش نشده است و بنده به دستگاه ذیربط بهداشتی و درمانی ابلاغ کردم که با حساسیت بیشتری این موضوع را رصد کنند.