محل اسکان حجاج در مکه و مدینه مشخص شد
علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در خصوص اقدامات مرکز پزشکی حج و زیارت در راستای خدمات رسانی مطلوب به زوار حج اظهار داشت: مرکز پزشکی حج مفتخر است که در جهت ارایه خدمات پزشکی به حجاح اقدامات لازم را انجام دهد تا نیازمندی‌ها و دغدغه های حجاج را از لحاظ پزشکی مرتفع سازد.
 
وی در ادامه افزود: شناسایی سلامت زوار، معاینه، واکسینه شدن و دیگر اقدامات لازم پزشکی از جمله راهکارهایی است که مرکز پیش از اعزام حجاج به سرزمین وحی انجام می‌دهد. اما تاکنون هیچ گونه اقدام پزشکی لازم صورت نگرفته است. 
 
مرعشی بیان کرد: باید عنوان کنم در راستای تسریع در معاینه، خدمات رسانی مطلوب پزشکی، شناخت حجاج اقدامات لازم صورت گرفت اما با توجه به اینکه کاروان ها، نفرات اعزامی و پزشکان مشخص نشده بودند، تاکنون هیچ گونه خدماتی انجام نشده است.
 
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: اکنون با شکل گیری کاروان ها، تعیین سرکاروان ها و ثبت نام زوار، هر سرکاروانی اسامی پزشکان اعزامی به سرزمین وحی را مشخص کرده است.
 
وی با اشاره به تعیین هتل های محل اسکان حجاج در مکه و مدینه منوره نیز تصریح کرد: در حال حاضر هتل های محل اسکان زوار مشخص شده است اما هنوز اینکه زائران چه شهرستانی در کدام هتل مستقر شوند، مشخص نشده است.
 
مرعشی یاد آور شد: امیدوارم که با اقدامات و خدمات همکاران مرکز در سرزمین وحی سفر معنوی توام با تضمین سلامت حجاج را شاهد باشیم.