سارقی که برای سی امین بار به دام افتاد+ عکس

در پی وقوع سرقت های مشابه به شیوه جیب بری در محدوده ایستگاه های BRT  مناطق مرکزی شهر تهران بویژه در محدوده چهارراه ولیعصر، طرح شناسایی و دستگیری سارقین جیب بر از سوی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ به مرحله اجرا گذاشته شد.

شناسایی و دستگیری جیب‌بر سابقه دار:

در مورخه 23اردیبهشت 96  و در زمان حضور نامحسوس کارآگاهان پایگاه سوم آگاهی در محدوده ایستگاه های BRT محدوده چهارراه ولیعصر و خیابان انقلاب، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از سارقین جیب بر حرفه ای و سابقه دار در حین ارتکاب سرقت شدند که بلافاصله این شخص دستگیر و در همان بازرسی اولیه از وی، چند دستگاه گوشی تلفن همراه و مدارک شناسایی متعلق به افراد غیر کشف شد.

در بررسی سوابق متهم مشخص شد که متهم به نام "جمشید . س" ( متولد 1345 ) از سال 1364 تاکنون ، 29 بار در شهرهای پرتردد و پرجمعیت کشور بویژه تهران و همچنین شهرهای زیارتی ( مشهد ) و توریستی ( اصفهان و ... ) به اتهام سرقت بویژه جیب بری دستگیر و روانه زندان شده است.

 

اعتراف به سرقت:

متهم که از مجرمین سابقه دار و بسیار حرفه ای در زمینه جیب بری است ، در اظهارات اولیه منکر هرگونه سرقت شد اما پس از شناسایی صاحبان گوشی های تلفن همراه و مدارک شناسایی به عنوان مالباختگانی که همگی آنها به شیوه جیب بری مورد سرقت قرار گرفته بودند، به ناچار به سرقت از این افراد اعتراف کرد .

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده و با توجه به تعدد سوابق متهم در ارتکاب جرایم مرتبط با سرقت بویژه جیب بری و به منظور شناسایی سایر شکات و مالباختگانی که توسط متهم مورد سرقت اموال قرار گرفتند ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس  شعبه ششم دادسرای ناحیه 6 تهران صادر شده است؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایت خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی در خیابان سهروردی شمالی – خیابان خرمشهر – میدان نیلوفر مراجعه نمایند.