تئاتر اسرا به محک رسید+ عکس

گروه تئاتر اسرا به صورت داوطلبانه به محک آمد و به اجرای نمایش برای کودکان سرطانی پرداخت. محتوای این نمایش، اخلاق و کارهای خوب براساس آموزه‌های دینی بود.

کودکان مبتلا به سرطان ساکن در اقامتگاه محک، در کنار والدین خود لحظات شادی را تجربه کردند و ساعاتی با نمایش پر هیجان گروه تئاتر اسرا به بازی و شادی همراه دیگر دوستانشان سرگرم شدند.

اعضای گروه تئاتر دو نفره اسرا در سالن اجتماعات اقامتگاه با عروسک‌های خاله پیرزن، سنجاب و شیطونک، چند نمایش متفاوت اجرا کردند و خنده و شادی را مهمان قلب‌های کوچک و پرامید کودکان کردند.

بخش دیگری برنامه با بازی‌های گروهی همراه بود. کودکان دست در دست هم دادند و گرد هم جمع شدند و با آهنگ‌های محلی شمالی و جنوبی که یادآور شهر و دیار مختلف آنها بود همراه با هنرمندان، ترانه‌های کودکانه خواندند. در پایان همراه با مادرانشان برای رقابت بر سر خنده‌ای از سر ذوق و بی‌بهانه مسابقه دادند و فضای اقامتگاه را غرق سرور و شادی کردند.

در حالی که تا پایان سال 1395 بیش از 27 هزار کودک مبتلا به سرطان تحت حمایت محک قرار گرفته‌اند، هر روز هم 6 کودک مبتلا به سرطان به مجموع آنها اضافه می‌شود.