اجرای طرح ترافیکی تابستانه از فردا

سردار مهری رئیس پلیس راهور ناجا اظهار داشت: طرح تابستانه از فردا (یکم تیرماه) اجرا و تا پایان تابستان ادامه دارد و در صورت نیاز این طرح چند روزی با تاخیر به پایان می پذیرد.

وی در ادامه افزود: طرح ویژه ترافیکی تابستانه با حضور همه دستگاه های امدادی و خدمات رسان همچون سازمان راهداری، اورژانس، پلیس، هلال احمر، امداد خودرو و غیره اجرایی خواهد شد.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: برای اجرا و خدمات رسانی بهتر پلیس راهور از سایر نیروهای پلیسی در این طرح استفاده خواهد شد.

وی اذعان کرد:‌ با توجه به اینکه طرح تابستانه امسال با تعطیلات عید سعید فطر تلاقی یافته و این امر موجب افزایش حجم سفرها و ترافیک در راه‌های شمالی کشور می شود باید به اطلاع رساند که جاده های کوهستانی در این ایام ظرفیت این حجم از خودروها را ندارند و همین موارد باعث می شود تا در تعطیلات رانندگان زمان بیشتری را صرف رسیدن به مقصد کنند.

سردار مهری بیان کرد: برای روزهای یکشنبه و دوشنبه تمهیدات ترافیکی را پیش بینی کردیم و مقرر شد تا مسیر رفت و برگشت محورهای کرج – چالوس، هراز و فیروزکوه با توجه به حجم سفرها یکطرفه شود.

رئیس پلیس راهور ناجا عنوان کرد:‌ با توجه به حجم سفرهای زیارتی و سیاحتی در فصل تابستان پیش بینی می‌شود مانند سال‌های گذشته میزان سفرها افزایش یابد.

سردار مهری گفت:‌ پلیس راهور تلاش می‌کند تا شمار کشته شدگان در تصادفات تابستانه کاهش یابد.

*افزایش دوربین ها در جاده در تابستان

رئیس پلیس راهور ناجا اظهار داشت: عوامل پلیس در جهت برقراری نظم و تسهیل در امر ترافیک، در جاده ها مستقر می شوند و در همین راستا با رانندگان متخلف برخورد می شود.

وی افزود: با اقدامات انجام گرفته از سوی وزارت راه مقرر شده تا در تابستان 100 دستگاه دوربین در جاده ها نصب و راه اندازی شود، این درحالی است که در حال حاضر یک هزار و 200 دوربین در سطح جاده‌ها نصب شده است.

سردار مهری در پایان عنوان کرد:‌ با نصب و راه اندازی دوربین ها به دنبال کنترل تخلفات رانندگان و اعمال قانون برای این دسته از رانندگان هستیم.