فردا؛ آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون ارشد پزشکی
زمان برگزاری رشته‌های مختلف مطابق جدول منتشر شده در دفترچه راهنمای ثبت نام در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ تیرماه برگزار می‌شود.
 
با توجه به لزوم اجرای ماده ٩٠ قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، مبنی بر اختصاص سهمیه ٥ درصد به جانبازان کمتر از ٢٥ درصد جانبازی و همسر و فرزندان آن‌ها و همسر و فرزندان رزمندگان بسیجی دارای حداقل ٦ ماه حضور داوطلبانه در جبهه، مقرر شد داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد مجدداً فقط مجاز به تغییر و انتخاب سهمیه باشند؛ لذا داوطلبان باید پیش از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون با کدرهگیری خود وارد سامانه شده و درصورت نیاز به تغییر سهمیه خود گزینه «نیاز به ویرایش سهمیه را دارم» را انتخاب کرده و پس از تغییر سهمیه، گزینه «تائید و دریافت کارت و برگه راهنما» را بزنند.
 
داوطلبان درصورتیکه نیاز به تغییر سهمیه نداشته باشند گزینه «نیاز به ویرایش سهمیه ندارم» را انتخاب و سپس گزینه «تائید و دریافت کارت و برگه راهنما» را انتخاب کنند. این زمان آخرین فرصت برای تغییر سهمیه خواهد بود.
 
متقاضیان سهمیه مربوط به ایثارگران (جامعه هدف بنیاد شهید) هستند و باید کدملی خود را وارد کنند. متقاضیان سهمیه مربوط به رزمندگان بسیجی (فقط رزمندگانی که مدت حضور در جبهه را دارند و همسر و فرزندان آنان) باید کد رهگیری ١٢ رقمی را که قبلاً با مراجعه به مراجع ذیربط طبق بند ٥ - ١ - الف. دفترچه راهنمای ثبت نام دریافت کرده اند، در قسمت مربوطه وارد کنند.
 
آزمون‌های نوبت صبح ساعت ۹ صبح و آزمون‌های نوبت عصر ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.