پیش بینی 4 نقطه مرزی برای رفت و آمد زائران اربعین حسینی

امیر جعفرپور مدیر کل دفتر حمل‌ و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اظهارداشت: طرح ویژه اربعین حسینی از 5 آبان ماه آغاز و تا 26 آبان خاتمه می یابد.

وی با اشاره به اینکه 100 روز تا آغاز اربعین باقی مانده است، افزود:  در حال حاضر برنامه‌ریزی های لازم برای برگزاری مراسم اربعین در ستاد مرکزی اربعین حسینی انجام شده و امسال نیز همانند سال‌های گذشته خدمت رسانی به زوار را خواهیم داشت.

مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور عنوان کرد:‌ امسال 4 مرز خسروی، مهران، شلمچه و چذابه برای عبور زائران اربعین حسینی پیش بینی شده و با توجه به امنیت کامل در مرز خسروی، در حال حاضر این مرز بهترین و مناسب ترین پایانه مرزی برای رفت و آمد زئران کربلا محسوب می‌شود.

وی افزود: پارکینگ‌هایی در پایانه های مرزی از جمله قصرشیرین(قبل از مرز خسروی)، شهر مهران( نزدیکی مرز مهران)، خرمشهر( مرز شلمچه) و بستان(مرز چذابه) برای زائران اربعین حسینی تعبیه شده و آن‌ها می‌توانند وسایل نقلیه خود را در این محل ها پارک کنند.

جعفرپور در پایان عنوان کرد: توقفگاه های واقع در پایانه های مرزی با نصب تابلو و بالن هوشمندسازی می‌شوند تا زائران پس از بازگشت به راحتی امکان یافتن خودروی خود را داشته باشند، همچنین برای این توقفگاه ها وسایل روشنایی نیز پیش بینی شده است.