رسانه و سازمان انتقال خون

میترا بهرامی در دیدار هیئت‌مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان قزوین با مدیرکل انتقال خون به مناسبت روز ملی اهدای خون اظهار کرد: برخی مجموعه‌ها همواره با ویژگی ازخودگذشتگی شناخته می‌شوند که جامعه رسانه و اهداکنندگان خون از آن جمله هستند.

وی افزود: همان گونه که در سازمان انتقال خون محور کار، جامعه مخاطبان و اهداکنندگان آن هستند و این سازمان در کنار تمام وظایف خود کار هماهنگی را به انجام می‌رساند، در خانه مطبوعات نیز زحمت اصلی بر عهده اعضای خانه مطبوعات و اصحاب رسانه است و هیئت‌مدیره کارهایی نظیر هماهنگی، جهت‌دهی و سیاست‌گذاری به منظور خدمات‌رسانی ب رسانه و در نتیجه انتفاع بیشتر جامعه از فعالیت‌های آنان را بر عهده دارد.

دبیر هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قزوین ادامه داد: همچنین آن‌گونه که سازمان انتقال خون و اهداکنندگان آن، جریان خون را در رگ‌های جامعه تسهیل و رخوت را از تن جامعه دور می‌کند، رسانه نیز آگاهی را در اندیشه جامعه به جریان می‌اندازد و آن را از رخوت باز می‌دارد.

بهرامی با بیان اینکه رسانه در واقع اندیشه جامعه را پویایی می‌بخشد، تصریح کرد: حاصل فعالیت انتقال خون و رسانهف سلامت جسم، اندیشه و در نتیجه روان جامعه است.

وی اضافه کرد: می‌توان اشتراکات میان دو مجموعه را به فال نیک گرفت و از فرصت تعامل میان آن‌ها به نفع دو طرف استفاده کرد.