45 درصد بودجه شهرداری غیر نقدی است

اسماعیل دوستی نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و شصت و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، به برخی اظهارنظرهای اعضاء پس از ارائه گزارش عملکرد از سوی معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران انتقاد کرد و اظهار داشت: کار نگهداشت شهر با تهاتر انجام می شود، چراکه تهاتر یک اقدام قانونی و مصوب خود شورا است.

دوستی با بیان اینکه موضوع اصلاح طلبی و اصولگرایی در شورای شهر مطرح نیست، تصریح کرد: ما ۳۱ نفر عضو شورا در این دوره جمع نشده ایم که به هر کاری که از سوی شهرداری انجام می شود خرده بگیریم.

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: زمین ملاصدرا به عنوان بدهی و به صورت تهاتر به بانک‌ شهر واگذار شده و همچنین بانک مرکزی نیز مجوز آن را برای کاهش بدهی های بانک تایید کرده است.

دوستی با بیان اینکه اظهارات برخی از دوستان شورا بیشتر ریشه در جانبداری های سیاسی دارد، تاکید کرد: نباید بگوییم شهر سوخته بلکه باید بگوییم شهر آباد، شهری که فقط نیاز به اصلاح مشکلات دارد.

وی با بیان اینکه نباید اقدامات شهر را زیر سوال ببریم، یادآور شد: بارها شهردار تهران را به سمت استیضاح کشاندیم، اما ایشان در رابطه با تمام مسائل مطرح شده و همچنین سوال ها توضیح مناسب دادند.

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگرچه ۴۵ درصد بودجه شهرداری غیر نقدی است، اما نمی دانم چرا در پایان این دوره به این میزان ایراد می گیریم.

دوستی تاکید کرد: جای سوال دارد که چرا همکاران و دوستان خودمان نسبت به تضعیف شورا اقدام‌کرده اند، در حالی که برای پیشبرد اهداف در این سال ها کم کار نکرده ایم.

وی ادامه داد: نمی دانم چرا مردم را مایوس می کنید؟ آیندگان بیایند بهتر کار کنند، اما از دوستان شورا درخواست دارم که این همه خدماتمان را زیر سوال نبرید.