شهر تهران آموزگار مرد می خواهد

محسن بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در خصوص نقل و انتقال معلمان تهرانی اظهار داشت: سامانه نقل و انتقالات از 15 خردادماه آغاز به کار کرد و اکنون بسته شده است و نام 2124‌ متقاضی در سامانه ثبت شده‌ است.

وی افزود: 689 نفر از این تعداد آقا و 1435 نفر خانم هستند و 527 نفر آموزگار بوده و الباقی را دبیر و مشاور و سایر پرسنل تشکیل می‌دهند.

بهارلو با بیان اینکه برای انتقال پس از ثبت تقاضا باید اداره مبدأ خروج را تأیید و سپس اداره مقصد نیز ورود را تأیید کند، اضافه کرد: نیاز شهر تهران به آموزگار و به جنسیت معلم مرد بیشتر است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: در نقل و انتقالات داخل شهر 2 سیاست را دنبال می‌کنیم و از یک طرف به نیاز سازمان و از طرف دیگر به رضایت نیروی انسانی توجه می‌کنیم.

وی بیان داشت: ملاک‌های ما برای قبول تقاضای جابجایی نیرو در شهر تهران به دلیل پیچیده بودن مسائل مربوط به نیروی انسانی ابعاد مختلفی دارد و گاهی تبعیت از همسر و یا بیماری فرد، فرزند یا والدین هم جزء شرایطی است که در نقل و انتقالات مدنظر قرار می‌گیرند.

بهارلو گفت: اگر تأیید شود بنا داریم دبیران را به شرط آموزگاری با یک دوره آموزشی به عنوان آموزگار ابتدایی قبول کنیم.