انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در کمترین زمان ممکن به تایید رسید

عیسی فرهادی در مراسم تحلیف اعضای شورای پنجم شهر تهران گفت: در این دوره انتخابات که بحث مشارکت را از سوی مقام معظم رهبری به عنوان یک اصل مد نظر قرار دادیم، سیاست های وزارت کشور و استانداری و فرمانداری تهران نیز بر همین منوال تعریف شد.

وی افزود: نظارت مجلس برای برگزاری انتتخابات مطلوب بود و روانترین انتخابات را در این دوره داشتیم.

فرماندار تهران با بیان اینکه" در هر دقیقه 240 هزار رای به صندوق ها ریخته شده است" اظهارکرد: انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در کمترین زمان ممکن به تایید رسید و با کمترین شکایت ها این کار انجام شد.

فرهادی ادامه داد: در این دوره، گرایش مردم به سمت لیست ها بود و همین موضوع سبب شد که نتیجه انتخابات زود تر از زمان ممکن اعلام شود.

وی با تقدیر از هدایت های مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: هدایت های مقام معظم رهبری سبب شد که انتخابات بدون مشکل برگزار شود.

فرماندار تهران دوره چهارم شهر تهران را استثنایی دانست و اذعان کرد: دوره چهارم شهر تهران از نظر طیف های سیاسی بی نظیر بود و فرمانداری نیز با شورای شهر همکاری مطلوبی داشت.

فرهادی با ارائه آماری از تعداد مصوبات به تصویب رسیده در شورای چهارم شهر تهران گفت: 975 مصوبه، 132 مصوبه را فرمانداری برگشت داده و طبق قوانین نبوده است. 94 مصوبه از 132 مصوبه را شورا نظر فرمانداری را اصلاح و 38 مصوبه به هیئت حل اختلاف رفته و از این تعداد نیز 19 مصوبه، نظرات فرمانداری به تصویب رسیده است.

وی همراهی دستگاه ها را سبب شکوفایی هر چه بیشتر شهر تهران دانست و خاطرنشان کرد: در صورت همکاری تمام دستگاه ها با شورای شهر، شاهد شکوفایی هر چه بیشتر شهر تهران خواهیم بود.