ورود یک شبکه اجتماعی به دستگاه تعلیم و تربیت+ عکس

 وزیر آموزش و پرورش هم مثل بسیاری دیگر از مسئولان مدتی است به جرگه فعالان توئیتری پیوسته است؛ این حساب کاربری که تا پیش از این تأیید نشده بود در یک گروه در یکی از شبکه‌های اجتماعی توسط رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش تأیید شد.

تا پیش از این هر توئیتی با نام وزیر جدید آموزش و پرورش روی خروجی قرار می‌گرفت توسط وزارتخانه‌نشینان تأیید نشده بود، تا اینکه یکی از این حساب‌های کاربری به تأیید رئیس مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش رسید.

در نخستین روزهای حضور سید محمد بطحایی در ساختمان وزارت آموزش و پرورش آنقدر ترافیک جلسات و دید و بازدید برخی افراد زیاد است که بعید به نظر می‌رسد  وزیر جدید آموزش و پرورش خودش فرصت کند این حساب کاربری توئیتر را اداره کند.

شنیده‌ها حاکیست چند نفر از افراد نزدیک به وزیر جدید آموزش و پرورش، کار بارگذاری توئیت‌ها را روی حساب کاربری توئیتر سیدمحمد بطحایی انجام می‌دهند.


اولین توییت وزیر آموزش و پرورش بعد از تأیید حساب کاربری

 


حساب کاربری تأیید شده وزیر آموزش و پرورش

 


حساب کاربری جعلی به نام وزیر آموزش و پرورش

توییتر یکی از شبکه‌های اجتماعی پر طرفدار است که علی‌رغم حضور رسمی بسیاری از مسئولان کشور، توسط کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه فیلتر بوده و دسترسی به آن بدون استفاده از فیلترشکن ممکن نیست.