خدمات ارزنده ای در 12 سال گذشته در تهران انجام شده است

حسن رسولی در هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش خصوص طرح دوفوریتی موظف شدن شهردار تهران به ارائه گزارش 100 روزه سند تحویل و تحول اظهار داشت: 12 سال گذشته قالیباف مسئولیت اداره پایتخت را در دست داشت و سه دوره شورا فعالیت کرد و نهایتاً در شورای چهارم فعالیت قالیباف در شهر تهران به پایان رسید ولی مأموریت‌های شورا و شهرداری ادامه دارد.

وی افزود: در سه ماهه دو ماه گذار، گزارشی از وضعیت شهرداری تهران باید در بخش‌های مختلف ارائه شود چرا که ما با اطلاعات متناقض و غیرقابل استنادی مواجه هستیم.

رسولی اضافه کرد: بر اساس این طرح دوفوریتی شهردار موظف است ظرف 100 روز گزارشی از حوزه مدیریت خود ارائه کد.

وی گفت:‌ در 12 سال گذشته 113 هزار میلیارد تومان صرف هزینه شهر تهران شده است و خدمات ارزنده‌ای نیز صورت گرفته است البته نواقصی هم وجود دارد.

رسولی بیان داشت: بعضی از افراد 12 سال گذشته را خیلی سفید و دلبرانه و افراد دیگر نیز هم سیاه دیدند ولی اعضای شورای شهر با توجه به اینکه اطلاعات موثقی در دست نداشتند اظهار نظر خاصی در این خصوص نکردند تا اینکه اطلاعات لازم را به دست بیاورند.

وی گفت: ما به عنوان نمایندگان مردم به آنها قول داده‌ایم که گزارش خدمات خود را ارائه دهیم و شهرداری تهران موظف خواهد شد که در قالب یک گزارش اقدامات لازم را به نمایندگان مردم ارائه دهد تا بدانیم چه میزان از اهداف تحقق یافته است. 

وی افزود: درباره بدهی‌های هشداری، هولوگرام، دستگیری‌های اخیر و اینکه در مقطع تغییر و تحول با چه چالش‌هایی مواجه هستیم باید توضیحاتی ارائه شود.

رسولی گفت:‌آنچه که مطالبه می‌کنیم یک مطالبه عمومی است و امیدواریم آقای شهردار ظرف 100 روز این گزارش را ارائه دهند.

وی گفت: امیدواریم سند تغییر و تحول سنت حسنه‌ای باشد و دکتر روحانی نیز بهتر بود در سال 92 سندی را ارائه می‌دادند تا مردم با اقدامات ایشان آشنا شوند.