ناجا آماده برخورد با هرگونه بی‌قانونی است

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی که به مناسبت اغاز هفته ناجا برگزار شد با اعلام این مطلب افزود:به فرموده حضرت امام هرچه داریم از محرم و صفر است و این ایام باعث تجدید قوا در بین مردم و نیروهای مسلح است و حتی در زمان دفاع مقدس هم این دو ماه برای ما خاص بود.

وی تصریح کرد: هفته ناجا با شعار پلیس برای امنیت و امنیت برای همه مردم کار خود را شروع کرد. امروز بالاترین نعمت برای همه نعمت امنیت است و خدا رو شکر این امنیت مثال زدنی در کشور ما وجود دارد.
وی گفت: با توجه به تلاطمی که در اطراف ما هست امنیت کشور ما که به برکت خون شهدا و هدایتهای رهبری و انسجام نیروهای انتظامی ایجاد شده مثال زدنی است و باید ان را ارتقا بخشیده و حفظ کرد.
اشتری گفت: ناجا حافظ نظم و امنیت و ارامش مردم است و این وظیفه شرعی و قانونی را با تمام توان انجام داده است و گواه این ادعا شهدای ما هستند.

فرمانده ناجا افزود: در طول بیش از هشت هزار کیلومتر مرز کشور عزیزمان همکاران من حضور داشته و حفاظت از مرزها را برعهده دارند حتی در نقاط صعب العبوری که تردد در ان ها بسیار سخت است.
وی ادامه داد: در شهرها و روستاها و جاده ها و پایانه های مسافربری و به طور کلی در همه پهنه گسترده این کشور همکاران من در کنار مردم حضور دارند و آماده برخورد با هرگونه بی قانونی هستند.