۳۱۲ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند

فاطمه رهبر معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با اشاره به جمع آوری ۵۳ میلیارد تومانی کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها در سال گذشته، اظهار کرد: ۱۹ مهرماه نیز با همکاری آموزش و پرورش مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در مدارس سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۳۱۲ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند و از این تعداد ۲۲۸ هزار نفر در مقطع ابتدایی، ۶۹ هزار نفر در مقطع متوسطه، ۱۵ هزار نفر در مقطع پیش دانشگاهی نظام قدیم در حال تحصیل هستند.

رهبر با اشاره به توزیع مبلغ 35 میلیارد تومان میان دانش آموزان تحت پوشش این نهاد در سال جاری، عنوان کرد: در سال گذشته مبلغ ۶۵ هزار تومان و امسال نیز مبلغ ۱۰۲ هزار تومان سرانه به دانش آموزان تحت پوشش اعطا شد، همچنین طبق قرارداد ایجاد شده با خیریه ها، موسسات و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه که کمک ۵۰ درصدی به نیازمندان انجام می دهد، علاوه بر اعطای سرانه نقدی، ۱۰۰ هزار بسته نوشت افزار از اقلام ایرانی نیز در مناطق محروم کشور با ضریب ۷ ،۸ و ۹ توزیع شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با بیان اینکه تعداد ۸۰ هزار بسته در میان کودکان محروم فاقد پدر توزیع شده است، تاکید کرد: هدف گذاری امسال برای ترغیب افراد به پرداخت کمک‌های نقدی بوده است و نیکوکاران می توانند با شماره گیری #۱*۸۸۷۷* برای کمک به نیازمندان اقدام کنند.