اجرای مرحله سوم طرح رعد در کلانتری های تهران

سرهنگ مراد مرادی درباره جزییات اجرای طرح رعد سه که از ۲۴ ساعت گذشته در محدوده سرکلانتری های ۹ گانه پایتخت به اجرا درآمده است افزود: در اجرای برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و ارتقا سطح امنیت عمومی پلیس پیشگیری طرح رعد سه را از نخستین ساعات بامداد دوشنبه ۲۵ مهر ماه در سطح سرکلانتری های ۹ گانه فاتب برگزار کرد و با اجرای این طرح ماموران پلیس موفق شدند ۱۵۷ نفر خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و بیش از ۲۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر از جمله هروئین، گل و تریاک را کشف و ضبط کنند.

وی افزود: با اجرای ۱۵۵ حکم ورود به منزل و همچنین مخفی گاه متهمان ماموران موفق به دستگیری ۲۲۷ سارق شدند و ۸۶ دستگاه خودروی سرقتی کشف شد.

بر اساس گزارش ارسالی از کلانتری ها همچنین ۴۹ دستگاه موتورسیکلت، ۲۱ دستگاه انواع دوچرخه و ۳۹۱ دستگاه گوشی تلفن همراه نیز از مخفیگاه سارقان کشف و ضبط شد.

مرادی با اشاره به کشف ۸ هزار و ۹۲۵ قلم انواع کالاهای قاچاق نیز گفت: ارزش ریالی داروها و کالاهای قاچاق کشف شده بیش از ۵۰۰ میلیون تومان ارزیابی شده همچنین ارزش ریالی لباس های قاچاق کشف شده نیز ۱۲۰ میلیون تومان برآورد شده است.

وی با اعلام اینکه از مخفی گاه متهمان مقادر قابل توجهی مشروبات الکی نیز کشف و ضبط شد نیز گفت: متهمان دستگیر شده به همراه اموال مکشوفه برای طی مراحل قانونی به دادسرا منتقل شدند.