هفته آینده؛ آغاز طرح ویژه انضباط بخشی شبانه ترافیکی- انتظامی تهران

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه مراسم وداع با ۵۴ شهید دفاع مقدس نیروی انتظامی که صبح شنبه در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، اظهار کرد: طرح ویژه انضباط بخشی شبانه ترافیکی- انتظامی تهران در راستای ارتقای امنیت ترددهای شبانه و برخورد با تخلفات با حضور گشتی های یگانهای راهور، انتظامی، یگان امداد، کلانتری ها و پلیس امنیت و غیره در تهران اجرا می شود.

وی با بیان اینکه شهدا بدانید برای آن آرمانهایی که رفتید و بر نگشتید، هنوز ما می جنگیم،ادامه داد:از آرمان های شهدا کوتاه نمی آییم.

سردار رحیمی گفت: امروز خیلی بیشتر از سال های قبل درک می کنیم که مسیر امام راحل مسیری الهی است چرا که هنوز هم پس از ۴۰ سال استکبار همچنان به دشمنی با ایران ادامه می دهد و همین امر نشانه آینده نگری امام بزرگ ماست.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ناجا امروز به عنوان سازمانی قدرتمند برای پاسداری از آرمانهای انقلاب اسلامی ایستاده و جان خود را می دهد.

وی گفت: با تمام توان و تا آخرین قطره خون در مسیر اقتدار نظام و سربازی ولی امر حضرت امام خامنه ای خواهیم ایستاد.

لازم به ذکر است؛ از ۱۱۹ شهید تفحص شده اخیر ۵۴ شهید متعلق به خانواده بزرگ نیروی انتظامی و ۵ شهید متعلق به خانواده انتظامی تهران بزرگ هستند که مراسم وداع با این عزیزان پر کشیده با خانواده پلیس پایتخت امروز برگزار شد.