ترافیک سنگین در محور ایلام-مهران

سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور افزود: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در اکثر محورهای استان گیلان و مازندران شاهد بارش پراکنده باران هستیم.

وی با اعلام اینکه با شدت گرفتن بارندگی ها و لغزنده شدن سطح جاده تردد خودروهای عبوری با کندی صورت می گیرد، افزود: به رانندگان توصیه می شود در جاده های بارانی سرعت مطمئنه را رعایت کرده و از سبقت بی جا جلوگیری کنند.

رحمانی گفت: در حال حاضر ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره نیمه سنگین اما روان گزارش شده است.

وی همچنین گفت: ترافیک در استان ایلام محور ایلام-مهران و استان کرمانشاه محور حمیل- اسلام آباد و استان خوزستان محورهای سوسنگرد-چزابه و خرمشهر-شلمچه پرحجم گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام اینکه موج بازگشت مسافران اربعین آغاز شده است، تصریح کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی و بارانی شدن هوا در روزهای پایانی هفته از این رو به مسافران اربعین که در حال برگشت به خانه های خود هستند توصیه می شود حتما قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و در مسیرهای طولانی استراحت بین مسیر را برای جلوگیری از رانندگی خواب آلوده در دستور کار خود قرار دهند.