افزایش قیمت انار و هندوانه در شب یلدا

عبدالحسین رحیمی با اشاره به برنامه ریزی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در خصوص عرضه میوه در شب یلدا، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته تدابیری برای شب یلدا پیش‌بینی شده است که از آن جمله می‌توان به ذخیره‌سازی میوه‌های مورد نیاز در شب یلدا اشاره کرد.

وی افزود: بر همین اساس کمیته تعیین نرخ میوه‌ها با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط تشکیل و قیمت میوه‌ها از جمله انار، هندوانه، سیب و ... مشخص شده است.

رحیمی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، میوه‌های مورد نیاز از 28 آذر به میزان کافی وارد غرفه‌ها در سطح شهر تهران خواهد شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران بیان کرد: 244 غرفه در سطح شهر تهران آمادگی عرضه میوه‌های مورد نیاز شهروندان را دارند ضمن اینکه ساعت کاری غرفه‌های طی روزهای آینده از 7 صبح تا 21 خواهد بود.

وی با اشاره به افزایش بازرسی‌ها در چنین ایامی بیان کرد: تمام تمهیدات برای این موضوع پیش‌بینی شده است ضمن اینکه اتحادیه  عمده فروشان نیز در چنین ایامی بازرسی‌های خود را افزایش خواهد داد.

رحیمی با اشاره به افزایش قیمت میوه‌های از جمله انار و هندوانه در شب یلدا گفت: درصد این افزایش بسیار کم خواهد بود ضمن اینکه قیمت‌ها بر اساس نرخ مصوب خواهد بود.