راه اندازی استارت آپ صنایع و گردشگری در تهران

زمانی رییس دانشگاه پیام نور عصر امروز در مراسم اختتامیه اولین استارت اپ محتوای دیجیتال که در دانشگاه پیانور برگزار شد، اظهار کرد: ظرفیت خوبی در برطرف کردن مشکلات کشور در دانشگاه پیام نور وجود دارد و باید با توجه به کاهش دانشجو از پتانسیل موجود دانشگاه استفاده کرده و در حوزه پژوهش و فناوری در کنار استارت آپ‌های دانشگاهی استفاده کرد.

 
وی بیان کرد: دانشگاه پیام نور این ظرفیت را دارد تا مسائل پژوهشی را در سطح ملی، منطقه‌ای و بین الملی را برطرف کند.
 
زمانی ادامه داد: برنامه‌های آموزشی و مهارتی که نیاز ما در سطح ملی است باید اجرایی شود و دانشگاه پیام نور در این زمینه از پتانسیل خوبی برخوردار است.
 
وی تاکید کرد: دانشگاه پیام نور می‌تواند در کنار قسمت‌های دیگر قرار گرفته و مباحث فناوری را برعهده بگیرد و امکانات خوبی در دانشگاه پیام نور در حوزه فناوری وجود دارد که با بخش‌های مختلف فناوری کشور به اشتراک می‌گذاریم.

راه اندازی استارت آپ صنایع و گردشگری در تهران با مشارکت ایروان

در ادامه مراسم کریمی معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور گفت: اکنون مراکز نوآوری تهران، شیراز و مشهد راه اندازی شده است و در این دوره ۵۴۰ حیطه در حوزه محتوای دیجیتال کار رقابت شروع و این جشنواره با شرکت ۳۰ تیم برگزار که از میان ان‌ها ۸ تیم منتخب انتخاب شدند.

وی ادامه داد: دومین استارت اپ در اسفند ماه برگزار می‌شود که به موازات آن استارت آپ‌های استانی انجام می‌شود.

کریمی عنوان کرد: با مشارکت ایروان یک استارت آپ در حوزه صنایع و گردشگری در فروردین ماه سال آینده در تهران راه اندازی می‌شود.