اجرای طرح نماز یاوران کودک در 450 مهدکودک استان تهران

احمد خاکی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران اظهار کرد: طرح نماز یاوران کودک، از ابتدای بهمن ماه سال جاری در 450 مهدکودک استان تهران به اجرا در می آید.

وی ادامه داد: طرح نماز یاوران کودک با عنوان ((نیک)) با هدف آشنایی کودکان با نماز و آموزش این فریضه الهی به کودکانی که در مهدکودک ها حضور دارند اجرا می شود و به نوعی شیوه ای مطلوب و خوشایند برای دعوت کودکان به نماز به شمار می رود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: طرح  نماز یاوران کودک به صورت مشترک توسط سازمان بهزیستی، ستاد اقامه نماز و همچنین با حضور و مشارکت حوزه های علمیه در مهدکودک های استان تهران اجرا می شود که برای اجرای هر چه بهتر این طرح، تفاهم نامه ای میان این 3 مجموعه به امضاء رسیده است.

خاکی اضافه کرد: در حال حاضر، طرح نماز یاوران کودک در بسیاری از شهرهای کشور نیز در حال اجرا است و مدیران و مربیان مهدکودک ها، آموزش های مورد نیاز را به کودکان می آموزند.

وی بیان کرد:  این طرح  به مدت 16 ساعت در مهدهای کودک اجرا می شود که 8 ساعت آن توسط اساتید ستاد اقامه نماز به صورت نظری و 8 ساعت دیگر به صورت علمی و توسط اساتید سازمان بهزیستی به کودکان ارائه می شود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران یادآور شد: طرح نماز یاوران کودک در مهدکودک های استان تهران خرداد سال آینده پایان می یابد.