دستاوردهای طرح شبانه پلیس تهران

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام تشریح دستاوردهای طرح آرامش و امنیت شبانه تهران که دیشب با حضور صدها تن از مأموران پلیس‌های تخصص فرماندهی انتظامی پایتخت در معابر سطح شهر تهران کلید خورد، اظهار داشت: بخش اعظمی از کشفیات این عملیات در سر کلانتری دوم تهران به دست آمد.

سرهنگ بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب نیز در خصوص دستاوردهای مأموران این پلیس تخصصی در عملیات شب گذشته اعلام کرد: انهدام سه باند قاچاقچیان موادمخدر و دستگیری 14 نفر از قاچاقچیان از جمله دستاوردهای این طرح بوده است.

وی گفت: در این عملیات 6 دستگاه خودرو توقیف شد و 252 کیلو انواع موادمخدر کشف و ضبط شد.

سرهنگ علی میرشمسی سرکلانتر دوم تهران نیز که بخش اعظمی از کشفیات این عملیات در حوزه استحفاظی وی صورت گرفته است تصریح کرد: انهدام یک باند سارقان و دستگیری 13 سارق از جمله عملکرد مأموران سرکلانتری دوم تهران بوده است.

وی افزود: کشف 8 دستگاه خودرو و 6 دستگاه موتورسیکلت مسروقه در شب گذشته با تلاش مأموران این کلانتری رقم خورد.

سردار لطفی رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ نیز با اشاره به این مطلب که با توجه به اشراف و رصد اطلاعاتی مأموران این پلیس موفقیت‌های خوبی را در این طرح کسب کرده‌اند، اعلام کرد: 120 نفر از اراذل و اوباش که برای نوامیس مردم مزاحمت ایجاد می‌کردند در این طرح دستگیر شدند.

این مقام ارشد پلیس امنیت تهران با اعلام این مطلب که اکثر دستگیرشدگان بنا بر مطالبه مردم و گزارشات مردمی بوده است، تصریح کرد:‌ در طرح آرامش و امنیت شبانه تهران از 81 محل از جمله قهوه‌خانه و باشگاه‌های بدنسازی بازدید صورت گرفت و بیشتر دستگیرشدگان از مراکز فوق بوده‌اند.

وی ادامه داد: مأموران این پلیس 800 بطری مشروبات الکلی کشف و ضبط کردند.

سردار لطفی با بیان این مطلب که یکی از مهمترین پرونده‌های این یگان بعد از چند روز کار اطلاعاتی، امروز به سرانجام رسیده است، اعلام کرد:‌ کشف 28 قبضه سلاح شکاری و اقلامی همچون پنجه بوکس و باتوم نیز در این طرح رقم خورده است.

رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ به یکی دیگر از وظایف این پلیس در خصوص شناسایی و برخورد با اتباع بیگانه اشاره و اعلام کرد: در بازدید از یکی از خوابگاه اتباع بیگانه، افرادی که در براخی از جرائم دخیل بودند دستگیر شدند.

وی با بیان این مطلب که بیشتر عملیات‌ها در شمال غرب تهران صورت گرفته به جمع‌آوری 120 هزار ترقه اشاره کرد.