90 درصد خودروهای گرفتار در برف و کولاک تخلیه شده‌اند

محمدحسین مقیمی استاندار تهران شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید از نحوه خدمات رسانی به مردم در مسیر‌های برف گرفته فشافویه و حسن آباد از بررسی عملکرد دستگاه‌های خدمات رسان در روز‌های برفی تهران خبر داد.

همزمان با بازدید استاندار تهران از جاده و محور ارتباطی چرمشهر در منطقه فشافویه در شامگاه دوشنبه، احمد تواهن معاون فنی و عمرانی استانداری در توضیحاتی اظهار داشت: با وجود ترافیک سنگین در این مسیر، روند امدادرسانی به در راه‌ماندگان به خوبی صورت گرفته و مشکل جدی وجود ندارد.

90 درصد خودروهای گرفتار در برف و کولاک تخلیه شده‌اند

وی بیان کرد: ۹۰ درصد خودرو‌های در راه مانده تخلیه شده و تنها تعداد کمی از خودرو‌ها که عمدتا ماشین‌های سنگین از جمله کامیون و تریلی بودند و مشکل فنی داشته‌اند، در جاده مانده‌اند.

معاون فنی و عمرانی استانداری تهران با اشاره به عدم توجه برخی شهروندان به توصیه‌های ایمنی تصریح کرد: متأسفانه علی‌رغم توصیه‌ها و هشدار‌هایی که از سوی هواشناسی، پلیس و منابع رسمی نسبت به احتیاط و اجتناب از سفر‌های غیرضروری صورت گرفته، عده‌ای اقدام به سفر کرده و درصدد یافتن راه‌های میانبر برآمدند که با شدت برودت هوا و یخ‌زدگی جاده و تانک سوخت با مشکل روبرو شدند.