کشف کودک بیمار در سرویس بهداشتی بیمارستان!

در حالیکه تقریبا تمام والدین برای مراقبت از فرزند انشان و رفع نیازهای آنها هر کاری می کنند هستند برخی از پدر و مادرهایی که به دلایل مختلف و در شرایط گاها سخت کودک خود را رها کرده و سرنوشت او را به نقطه ای نامعلوم گره می زنند. در یکی از تصاویر و پست های تازه منتشر شده در فضای مجازی نمونه ای از چنین رفتاری را می بینیم ، پدری که به دلیل بیماری فرزندش او را در بیمارستان جا می گذارد.کودک بیمارکلیک و کشیدن برای جابجایی

هزینه های سنگین بیمارستان سالیانه موجب مرگ و یا حتی رها شدن چندین کودک توسط والدین شان می شود ، یکی از کاربران فیس بوک تصاویری ناراحت کننده از کودک بیماری که در دستشویی بیمارستان رها شده بود منتشر کرد .

به گفته ی "نتیزن" این کودک به دلیل بیماری که داشته احتمالا توسط والدینش رها شده است . او در کنار این عکس نوشت : در یکی از بیمارستان های کودکان فیلیپین وقتی پسرم را بعداز معاینه توسط پزشک به دستشویی بردم با صحنه ی باورنکردنی روبرو شدم ، کودک ضعیف و بیماری داخل دستشویی روی زمین دراز کشیده بود با کمی دقت بیشتر متوجه شدم که او همان کودکی بیماری است که ساعتی پیش با پدرش در حیاط بیمارستان دیده بودم . از قرار معلوم پدر این کودک او را رها کرده بود تا کسی برای درمان بیماری اش اقدام کند.