راز زیبایی موهای زنان در چیست؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید راز زیبایی موهای بازیگران هالیوودی در چیست. در ادامه مطلب به نکاتی در این زمینه اشاره شده است.
- آن ها از روش‌های آرایش مو که شامل دستگاه‌های حرارتی می‌شود تا حد ممکن اجتناب می‎کنند
درست است که شما گاهی مجبورید از این روش ها استفاده کنید، ولی اگر از دستگاه‎هایی که با بخار کار می‌کند استفاده کنید آسیب کمتری به موهایتان وارد می شود.
- آن ها همیشه روی بالشت‎هایی با روکش ابریشم می‌خوابند
ساختار نرم و لطیف ابریشم به پوشش مو آسیب کمتری وارد می کند و در نتیجه موهای نرم تری را به شما هدیه می کند که وز کمتری هم دارد.
- آن ها موهایشان را تمیز نگه می‌دارند
شاید شما هم مطالبی را درباره جنبش های جدیدی که استفاده نکردن از شامپوهای شیمیایی را توصیه می کنند تا چربی طبیعی مو حفظ شود، شنیده اید. ولی بهتر است به آن چه مویتان به شما می گوید، گوش کنید. موهایتان را هر روز با شامپو نشویید، البته به این شرط که از شامپوهای با کیفیت استفاده کنید؛ چند بار شست وشو در هفته موهایتان را زیباتر خواهد کرد.
- آن ها در استفاده از نرم کننده‎ها خساست به خرج نمی‌دهند
پوست سرتان هم درست به اندازه پوست دست و صورتتان به رطوبت نیاز دارد تا بتواند بستری مناسب برای رشد موهایتان فراهم کند. ابتدایی ترین روش برای این کار این است که هر بار که موهایتان را شامپو می‎زنید، از نرم کننده هم استفاده کنید.
- آن ها به طور مرتب نوک موهایشان را کوتاه می کنند
حتی اگر می خواهید موهایتان را بلند می کنید و دلتان نمی آید حتی از یک میلی متر آن بگذرید ، باید هر از گاهی پایین موهایتان را کوتاه کنید تا به رشد همراه با سلامتی آن ها کمک کنید.