عکس‌هایی که باعث تنفر همسرتان می‌شود

 زن ها عکس های زیادی از زندگی خصوصی خود در صفحه اینستاگرام و فیسبوک خود به اشتراک می گذارند و این برای در تماس بودن با خانواده و دوستانی که از آن ها دور هستید خوب است. امروزه با بیشترین چیزی که در شبکه های اجتماعی مواجه می شویم عکس های سلفی هستند .ما در مطلب زیر دلایلی را که باعث می شود  مردها  پس از دید عکس سلفی از همسرشان متنفر شودند را آورده ایم:

کپشن های خود تحقیرآمیز

همسرتان دوستتان دارد و به شما احترام می گذارد به همین دلیل برایش عذاب آور است وقتی که می بیند در فضای مجازی عکس های سلفی با کپشن های خودتحقیرآمیز گذاشته اید. اگر مشکل عزت نفس دارید با همسرتان در رابطه با آن صحبت کنید. او به شما یادآوری می کند که چقدر باارزش هستید و نیازی نیست در اینترنت و فضای مجازی دنبال تایید دیگران باشید.

دنبال تعریف و تمجید دیگران بودن

مردها دوست ندارند اعتماد به نفس همسرشان وابسته به دیگران باشد. آن ها دوست دارند همسرشان بدون تایید و تعریف دیگران ارزش واقعی خودشان را بشناسند. در واقع دوست دارند از همسرشان تعریف کنند و او هم از شنیدنش لذت ببرد. پس هیچوقت با پایین آوردن ارزش خودتان در سلفی ها و کپشن ها سعی نکنید تایید دیگران را بطلبید. نظر تنها کسی که اهمیت دارد نظر خودتان است و حتما نیاز نیست از زبان دیگران این واقعیت ها را بشنوید.

آرایش زیاد

 

درست است که مردها تا حدودی آرایش دوست دارند اما از آرایش نکردن هم نترسید. هر از گاهی بدون آرایش عکس بگیرید و نشان دهید که از زیبایی طبیعی خودتان لذت می برید.

 

سلفی های بیش از اندازه

پست کردن عکس های سلفی نشان دهنده اعتماد به نفس بالای شماست و مردها زنان با اعتماد به نفس را دوست دارند. اما اگر در این کار زیاده روی کنید نشان می دهید زن خودخواهی هستید و این ویژگی مردها را از شما دور می کند.

مردها دوست دارند لبخند همسرشان را ببینند پس عکس هایی که دوست دارید بگیرید اما نکاتی که ذکر شد را فراموش نکنید. مردها دوست دارند درست همانطور که او با شما رفتار می کند با خودتان رفتار کنید.