تحصیل در خارج از کشور

هر شخصی در انتخاب مسیر رسیدن به هدفش دلایل مشخصی داره و اگر راهی از روی آگاهی کامل از مقصدش، انتخاب بشه، برای شخصی که اون راه رو انتخاب کرده،نتایج مثبتی رو به همراه خواهد داشت. تحصیل در خارج از کشور نیز از جمله راه های بسیار مناسب برای رسیدن به اهداف مورد نظر است. اما نتایج مثبت و منفی این راه برای افراد مختلف با شرایط متفاوت،متغیر است.

در جامعه ی آکادمیک امروز ایران تحصیل خارج از کشور به یکی از خواستگاه های جدی دانشجویان تبدیل شده است. همزمان با گسترش اهمیت پذیرش دانشجوی بین المللی در کشور های معتبر جهان وهمچنین امکانات تحصیلی بیشتردر این کشور ها این خواستگاه به خوبی پاسخ داده شده است.

پذیرش در دانشگاه های خارج از روش های مختلف امکان پذیر است. بورسیه، فاند و اسکالرشیپ از روش های تحصیل رایگان به شمار می آیند. در این میان موسسات اعزام دانشجو نیز تحت مجوز رسمی وزارت علوم اقدام به اعزام دانشجو میکنند. یکی از موسسات فعال در زمینه تحصیل در کانادا، آلمان و اتریش؛ بنیاد علمی دانشپذیر تحت برند لگال اپلای میباشد.

این مجموعه با ارائه ی راهکار های مختلف در زمینه تحصیل در آلمان، اتریش و کانادا بهترین پوزیشن های تحصیل را ارائه داده و کلیه اقدامات مربوط به پذیرش دانشجو اعم از اخذ ویزای تحصیلی، اسکان و ... را انجام میدهد. همچنین این مجموعه اقدام به برگزاری همایش های مختلف و جلسات پرسش و پاسخ میکند که در آن متقاضیان با طرح مسائل و دغدغه های خود، راهکار مناسب دریافت میکنند.

پیشنهاد های لگال اپلای

تحصیل در آلمان

تحصیل در آلمان یکی از ۱۰ کشور ارزان برای تحصیل در خارج از کشور است و محبوبیت رو به رشدی در میان دانشجویان بین‌المللی دارد و دلیل آن دانشگاه‌های معتبر، پایین بودن هزینه ها و سطح بالای زندگی در این کشور است.

دانشجویان دوره فوق لیسانس که مدرک کارشناسی خود را در آلمان دریافت نکرده‌اند، باید برای هر ترم مبلغ بیش از ۱۰ هزار یورو پرداخت کنند. این در حالی است که امکان دریافت بورسیه هم وجود دارد. برای پوشش هزینه‌های زندگی باید حداقل حدود ۱۰ هزار دلار صرف کنید. اما این مبلغ بیشتر به نوع زندگی و فرهنگ خرج کردن شما بستگی دارد. همچنین برخی از رشته‌ها در این کشور به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند.

تحصیل در کانادا

از آن جایی که کشور کانادا از جمله کشور هایی است که در زمینه ی سرمایه گذاری در امر تحصیل و بورسیه های تحصیلی بسیار فعال است سالانه بیش از ۱۵۰ هزار دانشجو از جای جای جهان و کشور های گوناگون جهت ادامه ی تحصیل به کشور کاناد می آیند . کیفیت بالای سیستم آموزشی در کشور کانادا باعث شده رشته های دانشگاههای بیشتری را هم ساپورت کند و به تبعیت متقاضیان بیشتری داشته باشد .

با مشاوران لگال اپلای در تماس باشید

021-88288200