لزوم تجدیدنظر در نحوه اختصاص اعتبارات به سازمان مدیریت بحران شهر تهران

احمد صادقی گفت: بخش قابل توجه‌ای از اعتبارات مرتبط با مدیریت بحران شهر تهران در سال ۹۶ محقق نشد به همین خاطر در برخی از موارد نتوانستیم آنطور که باید عملکرد مطلوبی داشته باشیم.

وی افزود: اعتباراتی که شورای شهر قبلی برای تهیه سیستم‌های هشدار زلزله در نظر گرفته بود تخصیص نیافت به همین خاطر در این زمینه با کمبود‌هایی مواجه هستیم.

رئیس سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران با اشاره به مکاتبات صورت گرفته به منظور تخصیص اعتبارات سازمان مدیریت بحران خاطرنشان کرد: برای دریافت اعتبارات بخش‌های مختلف به ویژه اعتبارات اختصاص یافته برای تهیه سیستم‌های هوشمند هشدار زلزله مکاتباتی را با مسئولان شهرداری تهران داشتیم، اما این اعتبارات در سال ۹۶ محقق نشد و نتوانستیم این سیستم‌ها را برای شهر تهیه کنیم.

صادقی در خصوص وضعیت اعتبارات سازمان مدیریت بحران در سال ۹۷ اظهارکرد: خوشبختانه مدیریت شهری برای سال ۹۷ سازمان مدیریت بحران، اعتبارات قابل توجهی را اختصاص داده است.

وی ادامه داد: صرف اینکه منابع قابل توجهی به سازمان مدیریت بحران اختصاص یابد موضوع قابل توجهی نیست بلکه باید تلاش شود در سال آینده این اعتبارات به سازمان مدیریت بحران پرداخته شود.

رئیس سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران با تاکید بر اینکه باید در نحوه اختصاص اعتبارات به سازمان مدیریت بحران شهر تهران تجدید نظر شود گفت: اینکه همانند سال ۹۶ بودجه‌ای به سازمان اختصاص یابد، اما این بودجه محقق نشود، هیچ سودی برای ما نخواهد داشت. انتظار ما این است که بودجه‌های مصوب تامین شود.