خبری خوش برای بازنشستگان کشوری

جمشید تقی زاده با بیان اینکه این صندوق، در راستای تاکیدات رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که دغدغه صندوق های بازنشستگی را دارند، برنامه ریزی های خوبی را برای سال جدید دارد، گفت: برای تعطیلات نوروز 97، در تمامی 64 هتل از مجموعه هتل های ایرانگردی و جهانگردی در 24 استان کشور، جهت تکریم بازنشستگان کشوری 50 درصد تخفیف در اسکان و 15 درصد تخفیف در غذا در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در این راستا بازنشستگان کشوری می توانند با مراجعه به سایت شرکت هتل های ایرانگردی و جهانگردی به نشانی www.ittic.com یا تماس با شماره تلفن 82479-021 نسبت به کسب اطلاع و رزرو هتل های مورد نظر خود اقدام کنند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه بازنشستگان پیش از سفر، حتما برای استفاده از این هتل ها باید رزرو قبلی انجام داده باشند، افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، نگاه ما به بازنشستگان، نگاه تکریمانه است و ما خدمه آنها در صندوق هستیم.

تقی زاده با اشاره به اقداماتی که قرار است در زمینه رفاهی، برای بازنشستگان انجام شود، اظهار داشت: برای آینده برنامه ریزی های خوبی انجام شده تا بتوانیم در بخش های رفاهی، خدمات بهتری انجام دهیم. از این رو قرار است خرید خدمات رفاهی را برای بازنشستگان تحت پوشش اجرایی کنیم.