سارقین تجهیزات دکل‌های مخابراتی دستگیر شدند

سرهنگ عباسعلی ابراهیمی رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک درخصوص این خبر گفت: عوامل گشت کلانتری ۱۶۳ ولنجک در حین گشت زنی در خیابان ایثارگران شمالی سعادت آباد به دو نفر مشکوک شدند.

وی ادامه داد: این افراد با یک دستگاه خودرو وانت داخل فنس دکل های همراه اول و رایتل مشغول باز کردن باطریهای مربوط به دکل ها به ارزش ۲۰ میلیون تومان بودند که این اقدام مجرمانه بود.

متهمان به محض دیدن مأموران کلانتری ابتدا خود را پیمانکار شرکت همراه اول معرفی کردهو مدعی شدند برای تعمیرات بخشی از مدارهای دکل باید باطری‌ها را خارج کنند.

این افراد برای اثبات هویت خود مدعی شدند که کلید دربها را داشته و کارشان قانونی است و برای رد گم کردن با کلید درب دکل ها را باز کرده و بستند اما با برسی های صورت گرفته مشخص شد سارقان از پیمانکاران اخراجی بوده که با ساختن کلید یدک سرقت می‌کردند.

به این ترتیب مأموران این افراد را بازداشت کرده و به همراه وسایل و خودروی مکشوفه به کلانتری منتقل کردند.

رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک گفت: با توجه به اینکه یکی از راههای پیشگیری از وقوع جرائم و حضور به موقع پلیس قبل از انتقال اموال توسط سارقین به خارج از منازل، اماکن، دفاتر نصب آلارم هشدار دهنده است پیشنهاد می گردد شهروندان عزیز نسبت به نصب آلارم هشدار دهنده با هماهنگی کلانتریهای محل سکونت خود اقدام نمایند.