تا 10% تخفیف بر روی تمام محصولات اشترومن به مناسبت روز دندانپزشک

شرکت اشترومن خاورمیانه ضمن تبریک روز دندانپزشک به جامعه دندانپزشکان ایرانی اعلام کرد تمامی محصولات اشترومن تا 1 اردیبهشت ماه همزمان با کنگره اکسیدا از تخفیف ویژه برخوردار هستند.

  • شرکت اشترومن یکی از معتبرترین برند‌های دندانپزشکی است که از ۶۳ سال پیش در زمینه‌ عرضه ایمپلنت‌های دندانی و ارائه محصولات دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی فعالیت می‌کند. این کمپانی از سال ۱۳۷۳ از طریق شرکت نمایندگی در ایران حضور داشته است.

این مجموعه با تغییر در سیاست‌های فروشِ منطقه‌ای تصمیم گرفت با بیش از ۲۸هزار دندانپزشک ایرانی به‌طور مستقیم ارتباط برقرار کند و در همین راستا، با افتتاح دفتر فروش خود در تهران با نام شرکت اشترومن خاورمیانه از دی ماه ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز نمود.

با حضور مستقیم و بدون واسطه شرکت اشترومن خاورمیانه در ایران و به منظور خدمات‌رسانی بهتر، رفاه حال بیماران و دسترسی اکثریت جامعه به محصولات با کیفیت، قیمت محصولات این برند نسبت به گذشته 40%  کاهش یافت.

این شرکت از سال گذشته که فعالیت خود را آغاز نموده است تاکنون تمامی قیمت‌های خود را ثابت نگه داشته است و برآن است که همچنان بالاترین سطح خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با شماره ۸۸۸۷۴۴۸۷-۰۲۱ (تیم پشتیبانی شرکت اشترومن) تماس بگیرید.

 همچنین می‌توانید از طریق کانال تلگرام و اینستاگرام اشترومن از آخرین اخبار و تخفیف‌های این مجموعه باخبر شوید.