رمز لاغری سریع با خاکشیر، تخم شربتی و سرکه سیب

خاکشیر گیاهی است که کمک به سزایی به خوب کار کردن دستگاه گوارش میکند.همانطور که آگاه هستید درست کار کردن دستگاه گوارش سبب لاغر شدن و همینطور لاغر ماندن میشود.بنا بر این خاک شیر میتواند باعث لاغری شود.

برای استفاده از خاکشیر در رژیم غذایی خود باید صبح ها به صورت ناشتا یک قاشق خاکشیر که به خوبی شسته شده را در یک فنجان آب ولرم حل کنید و مقداری شکر برای خوش طعم تر شدن به آن اضافه کرده و بنوشید و صبر کنید تا تاثیر آن بر کاهش وزن خود را ببینید.

کاهش وزن با خاکشیر و تخم شربتی و سرکه سیب

اگر به دنبال کاهش وزن هستید باید بدانید که مصرف ناشتای خاکشیر با شیر معده را تقویت و اشتها را زیاد می‌کند.

از دیگر خواص خاکشیر

خاکشیر دارای مزیت های دارویی و درمانی زیادی مانند ادرار آوری، از بین بردن اسهال، از بین بردن کرم های روده و معده، قطع تب شدید، درمان التهابات کلیه، ترمیم زخم ها، از بین بردن ناراحتی های پوستی و آکنه می باشد.

همچنین گفتنی است که خاکشیر در از بین بردن اسهال خونی و ترشحات زنانه کاربرد زیادی دارد. مصرف خاکشیر و لاغری رابطه مستقیم با یکدیگر دارند.

چه کسانی خاکشیر نخورند؟

افرادی که دچار ورم و زخم معده هستند باید مصرف خاکشیر را محدود کنند. اشخاصی که طبع سرد دارند و از بیماری‌های ناشی از طبع سرد از جمله روماتیسم و آرتروز رنج می‌برند، باید در استفاده از شربت خاکشیر احتیاط و آن را با عسل و عرق نعناع مصرف کنند.

راز سرکه سیب برای لاغری

در بسیاری از منابع توصیه شده است که دو قاشق سوپخوری سرکه سیب با یک لیوان بزرگ آب، مخلوط شده و قبل از نهار و شام مصرف شود. مصرف سرکه سیب قبل از غذا باعث کاهش اشتها شده، در کم شدن وزن موثر است و باعث بهبود گوارش و سلامت روده ها می شود. ولی واقعیت این است که به منظور مشاهده تاثیر سرکه سیب در کاهش وزن، باید یک استکان تا یک لیوان از آن در روز مصرف شود که به علت خاصیت اسیدی سرکه چنین چیزی امکان پذیر نیست، چون مصرف زیاد سرکه باعث افزایش اشتها و از بین رفتن پرز روده می گردد و نتیجه معکوس در بر خواهد داشت.

برای رفع این مشکل بهتر است از قرص و کپسول سرکه سیب استفاده شود که حاوی عصاره خشک آن هستند و در اثر تبخیر، مقدار مواد اسیدی آنها به میزان قابل توجهی کاهش یافته و فقط حاوی پلی فنول های کاهنده وزن هستند. هر عدد قرص سرکه سیب حاوی 400 تا 500 میلی گرم ماده کاهش دهنده وزن است و به علت خاصیت آنتی اکسیدانی قوی پلی فنول های موجود در آن، نه تنها به بیمار صدمه ای وارد نمی کند بلکه مفید نیز هست. ولی افراد مبتلا به بیماری آسم باید از خوردن سرکه سیب و قرص آن امتناع ورزند زیرا مصرف آن باعث تشدید حمله های آسمی خواهد شد.

معجزه تخم شربتی را جدی بگیرید

اگر می خواهید بدون اینکه گرسنگی بکشید یا ورزش کنید هم چنین بدون مصرف داروهایی پر خطر لاغر بوده و چسب های لاغری وزن کم کرده تخم شربتی یک راه معجزه گر برای این افراد خواهد بود. تخم شربتی بدلیل حالت ژلاتینی خود انسان را تا مدت ها سیر نگه می دارد و میتوانید از غذا خوردن پرهیز کنید وچون دانه های ژلاتینی آن از آب میباشد، هیچ کالری نداشته و چون آب آن به مدت طولانی داخل دانه ها حتی درون بدن باقی میماند، باعث میشود که بدن احساس سیری خواهد کرد،اگر شما تخم شربتی را با غذای خود بنوشید، خاصیت ژله بودن آن باعث میگردد که مواد نشاسته ای وبه تدریج شکر موجود در خود را آزاد کرد و به این ترتیب شما به طور تدریجی انرژی متعادل در طول روز را خواهید داشت .بر خلاف تمامی قرصها و روشهای لاغری که به ناراحتی های معده منجر می شوند مصرف تخم شربتی  از ورم معده و دیگر ناراحتی های معده جلوگیری خواهد کرد و معده را تقویت میکند.

همان طور که می بینید تخم شربتی نه تنها شما را لاغر می کند بلکه هیچ عارضه ای هم به دنبال نخواهد  داشت و تمامی نیازهای بدن شما را نیز تامین می نماید.بدین منظور تنها کافی است مقداری تخم شربتی را در آب حل کرده و میل شود.همیشه درمصرف گیاهان دارویی اعتدال داشته باشید.

لاغری سریع با خاکشیر، تخم شربتی و سرکه سیب

دستور استفاده از خاکشیر و تخم شربتی و سرکه سیب برای لاغری

در خصوص استفاده از سرکه برای لاغری باید موارد مختلفی را مدنظر قرار داد. اینکه چه مقدار از مصرف سرکه می تواند باعث کاهش وزن شود، به عوامل مختلفی مانند شرایط جسمی فرد و تشخیص متخصص تغذیه دارد.

عموما می توان به مقدار دو قاشق سوپ خوری از سرکه استفاده کرد و آن را با یک لیوان بزرگ آب مخلوط نمود. زمان استفاده از آن می تواند قبل از صرف وعده نهار و شام باشد. زیرا مصرف سرکه می تواند باعث کاهش اشتها شود و در کم شدن وزن و سوختن چربی بسیار موثر است.

از آنجایی سرکه دارای خواص مهمی در زمینه بهبود وضعیت گوارشی دارد، مصرف آن قبل از نهار و شام می تواند به عملکرد هضم غذا کمک زیادی کند و در نتیجه تاثیرگذار در کاهش وزن است.

خاکشیر و سرکه برای لاغری می تواند در کنار هم در این زمینه مفید باشد. امروزه برای راحتی کار و مصرف سرکه می توان از قرص و کپسول سرکه سیب هم استفاده کرد که در انواع داروخانه ها وجود دارد. البته لازم به گفتن است که حتما باید از پزشک متخصص مشورت های لازم را دریافت نمود و سپس اقدام به مصرف آن کرد.

لازم به توضیح است که افراد دارای شاخص توده بدنی بالا و به اصطلاح، افرادی که از چاقی شدید رنج می برند، بایستی از روش های بهتر و موثرتری برای کاهش وزن خود استفاده کنند که جراحی چاقی، می تواند جز بهترین گزینه ها باشد. جناب آقای دکتر مهدی سلیمی به عنوان یکی از بهترین متخصصین جراحی چاقی، می تواند راهنمایی های لازم را در این خصوص انجام دهد.

خواص خاکشیر و سرکه برای بدن

علاوه بر خاصیت خاکشیر و سرکه برای لاغری این دو ماده غذایی می تواند تاثیر زیادی در سلامتی بدن داشته باشد و در سالم ماندن بدن بسیار موثر است. وجود مواد طبیعی در این دو ماده غذایی باعث شده است که از نظر ارزش غذایی و موادمعدنی، جایگاه خوبی را کسب کند و تاثیر زیادی در درمان بسیاری از عارضه ها خواهد داشت