ایجاد سفرهای ارزان برای بازنشستگان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت یارانه سفر به بازنشستگان خبر داد و گفت: برای رفاه حال بازنشستگان می‌خواهیم سفر‌های ارزان قیمت ایجاد کنیم.

جمشید تقی زاده گفت: توسعه و تقویت گردشگری و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از جمله برنامه‌هایی است که امسال در صندوق بازنشستگی دنبال می‌شود.

وی افزود: برای رفاه حال بازنشستگان می‌خواهیم سفر‌های ارزان قیمت را ایجاد کنیم و به این ترتیب خدمات بهتر و با کیفیت را به بازنشستگان در سال ۹۷ هدیه کنیم.

تقی زاده با اشاره به اینکه بازنشستگان ‌سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند و باید خدمات فرهنگی و اجتماعی مناسبی دریافت کنند گفت: واحد ‌گردشگری صندوق بازنشستگی در قالب سفر‌های زیارتی و سیاحتی می‌تواند خدمات و تسهیلات خوبی را به بازنشستگان ارائه دهد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت یارانه سفر به بازنشستگان خبر داد و گفت: غنی سازی اوقات فراغت و افزایش نشاط و ‌شادابی بازنشستگان از اولویت برنامه سال جدید است.

وی ادامه داد: به این منظور در ایام تعطیلات نوروز امسال، در ۶۴ هتل از مجموعه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در ۲۴ استان کشور، برای تکریم بازنشستگان کشوری ۵۰ درصد تخفیف در اسکان و ۱۵ درصد تخفیف در غذا در نظر گرفته شد.

تقی زاده گفت: می‌خواهیم در بخش‌های رفاهی، خدمات بهتری انجام داده و خرید خدمات رفاهی را برای بازنشستگان تحت پوشش اجرایی کنیم.