اجازه نداریم برای کاهش دردسرها از حق مردم به دیگران ببخشیم

سید محمود حسینی نامزد تصدی شهرداری تهران در پاسخ به سوالات اعضای شورای شهر اظهار کرد: تهران یک ابر شهر پایتخت است و بدون تعامل با مدیران ارشد نظام که در تهران هستند، هیچ مدیریت شهری نمی‌تواند موفق باشد و تعامل با این بخش‌ها یک اصل است و نباید نگاه غیر تعاملی داشته باشیم.

نامزد تصدی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه من اهل تعامل هستم، اما اهل معامله نیستم، گفت: علت این ادعا این است که ما اجازه نمی‌دهیم برای کاهش دردسرها از حق مردم به دیگران بخشیده شود.

وی با بیان اینکه می‌توان از رویکردهای جدید استفاده و بعد آن را صادر کرد، گفت: ما حزب را هم باید جزء لوازم دموکراسی بدانیم، زیرا کار حزب برنامه‌ دادن و آمادگی برای حل مسائل کشور است و فقط فعالیت در انتخابات نیست.

حسینی با تاکید بر اینکه ما به تحزب اعتقاد داریم و معتقدیم که احزاب می‌توانند خیلی به توسعه کشور کمک کنند، تصریح کرد: اگر حزب نباشد، باند‌های ثروت و قدرت حاکم می‌شوند.

وی افزود: ملاک برای انتصاب مدیران شایستگی آن‌ها است.

نامزد تصدی شهرداری تهران گفت: برای رسیدن به منابع پایدار باید فرصت‌های سرمایه‌گذاری را شناسایی کرد.

وی با بیان اینکه چاره حل معضل ترافیک در هوشمندسازی کاهش انگیزه سفر و تقویت حمل و نقل عمومی است، ادامه داد:‌ من در مورد انتصاب مدیران شهرداری به آنچه که در طول 8 ماه گذشته انجام شده اتفاق نظر دارم، اگرچه امکان دارد جابه‌جایی حداقلی هم صورت بگیرد.

نامزد تصدی شهرداری تهران در پایان در خصوص وضعیت آب تهران گفت: برای حل این مشکل باید باز چرخانی آب را لحاظ و کاشت گیاهان کم مصرف را ترویج کنیم.